2009年9月1日火曜日

Happy Birthday onee-chan

Astazi este 1 septembrie si este ziua lui onee-chan xD
Uhuu~ am asteptat ziua asta foarte mult, imi place cand e ziua cuiva de nastere ^^

Well sper ca onee-chan sa fie fericita si sa se simta bine acum, sper doar sa aiba multa sanatate si toate visele si dorintele ei sa devina realitate xD (cat mai repede posibil xD)
Nu ma prea descurc eu cu urarile xD asa ca fac tot ce pot sa iasa bine xD

Happy B-day my dear Onee-chan

I-am trimis si un mesaj azi dimineata xD (sper ca l-a vazut), apoi i-am zis Happy Birthday pe toate forumurile, pe Ameba si acum aici ^^

*start to sing* Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday my dear onee-chan , Happy Birthday to you (^з^)-☆Chu!!

^________________^
Bye Bye~
Be happy onee-chan
(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!(^з^)-☆Chu!!

0 comentarii:

コメントを投稿