2009年3月29日日曜日

The Candy Spooky Theater

This is Peggy ^^ da am o oarecare obsesie pentru formatia asta ^^ au niste melodi foarte kawaii.
Imi place formatia cam de o saptamana ^^ unele melodii sunt cam ciudate dar merg si asa mie una imi plac aproape toate xDD
Peggy arata cam ciudat stiu dar mie imi place, ador sa citesc ce scrie pe blog chiar daca are niste postru....umh cam perv -.-'' dar tot odata sunt si funny ^^ [da stiu si eu sunt indragostita de placinta cu mere de la Mc Donald xDDDD]
Melodia care imi place cel mai mult de la ei ar fi " Trick or Treat" , A Clockwork World, Merry Go Round etc.
Imi place stilul lui Peggy pentru ca e foarte kawaii chiar daca arata asa de dark si ciudata -.-'' despre ceilalti membri ei bine sunt si ei kawaii...dar mie una nu imi place deloc de Jack -.-'' cat despre celalalt ei bine nu i-am dat atentie in mod special.
Ne vedem mai tarziu ^.^
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿