2009年3月27日金曜日

Boring -.-''


Hello ^^ xD
Azi nu am avut chef sa postez mai mult dar m-am gandit totusi ca sa mai intru putin pe aici ^.^'' mu am facut mai nimic astazi numai pe la scoala cate ceva >___<''
Deci sa vedem:
Biologie~ nu am facut nimic numai am stat degeaba si a ascultat-o pe o colega si ne-a predat o lectie usoara -.-''
Informatica: am intrat pe blog-ul lui Aoi sa vad ce mai face si in rest numai am facut ceva fise prin word -.-''
Romana: mai nimic...am ajutat-o pe diriginta sa faca nu stiu ce tabel -.-'' cu absentele de la scoala parca >__<''
Apoi am plecat acasa ca ne-a lasat profesoara ^^ am fopst la un magazion de animale sa imi cumpar un iepure dar nu am gasit asa ca ma intorc saptamana viitoare
Am ajuns si eu acasa ceva mai devreme dar mi-a fost cam lene sa postez pe aici ^^....m-am cam enervat cand am vazut ca nu gasesc acel fan club unde ma pot inscrie....vreau sa citesc si eu blog-ul lui Kai sau ma rog orice alt blog de pe acolo [chiar si a lui Reita -.-'']
Da personal ma enerveaza cand trebuie mereu sa ma grija la ce imi place ca nu cumva sa mai fie o persoana care sa ii placa acel lucru cu cateva secunde inaintea mea si deja sa o copiez. Ascult j-rock si ma uit la anime-uri datorita celorlalte persoane pentru ca de multe ori ma uitam pe forumuri si vedeam discutii despre diferite formatii, melodii etc. si ca sa vad daca imi plac si mie sau din pura curiozitate pentru ca vedeam ca sunt niste melodii foarte populare le ascultam si eu poate ca la inceput nu imi placeau deloc dar apoi deveneam obsedata de ele….de aici incep cele mai multe probleme ale mele…si acum daca vad vreo formatie/anime nou ma uit si eu dupa ceva articole, melodii daca e formatie etc sa vad daca imi place…poate descopar asa o foarmatie foarte kawaii despre care daca nu as fi cautat nu as fi gasit-o niciodata sau cel putin nu as fi aflat ca sunt melodii care imi plac.
Urasc sa dau explicatii altora cu privire la ce fac eu cum fac eu si cand fac eu pentru ca e foarte enervant…si inca ceva daca cine care citeste aici se va crede original in cea ce face va spun eu ca nu e pentru ca nimeni in intreaga lume nu e original….nu poti zice ca ai facut ceva original pentru ca e posibil ca cineva sa fi facut acest lucru inainte cu 2 secunde sa il faci si tu >__>”
Dar ma rog sunt multe persoane care se cred "originale" dar nu sunt *haahhaaaa*
mrg .___.''

0 comentarii:

コメントを投稿