2009年3月26日木曜日

Nyaaa~


Hello ^^ Nice to meet ya all >__<' well este prima mea zi pe noul blog ^^ sper sa pot intra in fiecare zi si sa postez cate ceva ^^ in unele zile voi posta si de mai multe ori pentru ca imi place foarte mult sa postez pe bloguri [dar sa si le citesc desigur ^^]
Sa incepem cu ziua de astazi, nu sunt cea mai priceputa persoana cand vine vorba de povestit dar ma descurc -.-''
Azi la scoala nimic nou, am avut din nou ore pe 7:30 si asta ma enerveaza pentru ca trebuie sa ma trezesc pe la 6 ca sa ajung la scoala pe 7:30 [avand in vedere ca stau destul de departe de scoala si imi i-a cam mult de fapt lui Anee nu mie sa imi faca parul si sa ma imbarac si mai multe -.-'']. Am intarziat cateva minute dar am avut noroc ca nu a fost nici o problema ^^.
Desen~ a fost foarte plictisitor, ca de obicei profesorul si asezat in spate ca sa ne arate nu stiu ce pe laptop si noi bineinteles sa mai comentam din cand in cand ce vedem prin imagine etc. Pe mine una ora de desen ma face sa dor iar profesorul are un talent incredibil de a face asta.
Mate~ aici ne-a ascultat pe toti aproape cu mici exceptii iar pe cei ce au stiut ne trimis la loc iar ceilalti am luat niste note kawaii ^^ [adica 3]
Muzica~ am scris mai mult decat de obicei dar asta nu e o asa mare problema pentru ca imi place sa scriu >___<'' muzica de la sfarsit a fost cam aiurea dar e bine ^^
Mate~ inca o ora in care numai am povestit >__<''
Religie~ a ascultat cativa colegi si ne-a pus sa citim din biblie nu stitu eu ce capitole si apoi sa scriem ce am inteles -.-''' noroc ca am o colega care mai citeste de pe acolo asa ca mi-a scris si mie ce trebuia &.&
De la celelalte 3 ore am plecat pentru ca a trebuit sa ma duc cu inca 3 colege la spital sa o vedem pe o alta colega care este bolnava si ma rog noi cum suntem fete de treaba trebuia sa mergem [chiar daca eu una personal nu o pot suporta pe acea fata pentru ca este mult dar mult prea enervanta >__<']
Intru pe mess mai taziu ca sa vad ce mai face nee-san ^^ si sa vad cine imi este okasan pana la urma pentru ca eu una sunt foarte curiasa sa vad daca e de treaba ^__^ [de fapt nu are de ce sa nu fie de treaba ^^]
Am din nou mania pentru Gazette si cred ca de data asta o sa ma tina mai mult decat de obicei pentru ca deja a inceput >__<'' ma bucur insa ca am revenit sa ascult o formatie care are unele din cele mai kawaii melodi ever ^^ [mai ales Distress and Coma ^^]...m-am mai uitat si pe youtube.com sa vad daca mai e ceva nou cu gazette pe acolo sau ceva interviuri/Pv-uri cu Ayabie pentru ca demult nu am mai vazut ceva nou si aveam chef sa ma uit la ceva [am gasit doar ceva vide-ouri cu gazette si ceva chat-uri cu ei parca...oricum erau chiar funny....vreo 13-14 parti nu mai stiu sigur cate sunt ^^]
Am mai avut la japoneza un examen unde am luat 9 ^^ a fost chiar bine pentru ca m-am asteptat sa fie mai greu si ma rog ^^ nu am copiat pentru ca nu am avut de la cine dar nici daca as vi avut nu as fi copiat pentru ca am invatat bine acasa ^^....mai am unul peste cateva zile [adica luni] asa ca abia astept ^^

Bye mina

0 comentarii:

コメントを投稿