2009年3月28日土曜日

Back Home ^^


Hello ^^ yay back home...
M-am trezit azi abia la 9 [eu care de obiucei ma trezesc mai repede...am avut noroc insa ca Anee nu era acasa -.-''] well....am intrat sa cintesc ceva blog-uri pana m-a sunat o prietena sa marg afara -.-'' nu am prea vrut eu afara dar ce sa faci era cald si frumos -.-''.
Am pierdut vremea vreo 2 ore plimbandu-ne de la magazin acasa si de acasa la magazin...m-a enervat cand a zis ca Aoi e fata pentru ca nu e....cand m-a intrebat cum il cheama am zic ca nu are nume si ca e anonim [daca ziceam ca il cheama Aoi zicea ca sunt nebuna.....dar daca as fi zis si numele real as fi mai ciudata de cat sunt acom -.-''] afara a fost foarte kawaii asa ca am facut ceva poze ^^


Mi-a placut afara ca era foarte dragut si foarte cald -.-'' imi placea copacul din fata mea pentru ca e adorabil [nu stiu ce am de vorbesc asa >__<''] Imi placeau nori asa ca de ce sa nu fac o poza ^^ si asta ei bine am facut-o in timp ce o femeie urla la mine cam tare pentru motivul ca stateam cu picioarele pa banca >__<'' si cica ea tocmai a facut curatenie acolo si eu murdaresc tot [mi-a zis ca merge la mine acasa sa ii zica la mama cu ce ma ocup eu.....ca ea nici macar nu stie cine sunt sau unde stau -.-'']
Ma duc sa mananc ceva pentru ca imi e cam foame -.-'' [oh...din nou trebuie sa mananc singura -.-'']

0 comentarii:

コメントを投稿