2009年3月28日土曜日

Huh o.o'


Hehee....am venit. In sfarsit a ajuns si Anee acasa asa ca nu am mancat singura ^^ de ceva vreme am restrictie la o gramada de mancare si mie imi place asta ^^ pentru ca in sfarsit am convins-o pe mama sa o lase pe Anee sa imi de-a mai des sa mananc ramen ^_^
Am ami facut pe afara si ceva poze dar voi pune deocamdata numai une pentru ca din celelalte numai aceasta este cat de cat normala...celelalte sunt cam aiurea facute >__<'' totusi le pun poate maiu tarziu ^^


Ei bine stateam si eu pe o chestie de leagan pe care nu cred ca am mai stat de cand aveam vreo 3-4 ani ^^ a fost kawaii pentru ca am uitat cat e de bine sa stai pe asa ceva ^^ am facut de acolo si o poza cam aiurea din care nu se prea intelege mai nimic ^^

Ne vedem mai tarziu pentru ca trebuie sa merg la meditatii si apoi la cursuri...am examen saptamana viitoare luni asa ca tin cu orice pret [bine nu chiar orice pret >__<''] sa il trec. Si sunt mai mult ca sigura ca la japoneza o sa ma descurc asa cum trebuie ^^ Bye

0 comentarii:

コメントを投稿