2009年3月31日火曜日

Happy ^^

Hello ^^abia ca am ajuns acasa si mi-am amintit sa mai intru si eu din cand in cand pe aici pentru ca altfel moare blog-ul fara mine -.-''
La scoala a fost destul de funny
Biologie: nu a ascultat pe nimeni numai am facut lectie noua si ne-a lasat cu 20 de minute mai repede yay ^_^
Romana [2 ore]: am invatat mitul si balada unde eu pur si simplu am adormit noroc ca m-a trezit colega de banca cand a inceput diriginta sa dicteze -.-''
Logica: foarte kawaii ^^ am stat toata ora pe blog-ul lui Aoi
Fizica: lucrare de labortator plictisitoare...pe ora viitoare un referat de 4 pagini -.-''
Istorie: ne-a dictat un infinit de prosti inutile -.-'' bine ca am avut rabdare si am scris ^^

Am fost pe la bunici azi pentru ca nu am mai tercut pe acolo de 2 saptamani ^^ a fost kawaii ^^
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿