2009年3月30日月曜日

Hehe -.-''


Hello ^^ stau aici de vreo 5 ore si ma gandesc ce sa mai pun pe blog...mai sunt numai 2 zile pana atunci ci sunt asa de nerabdatoare ^^...
A inceput sa nu mai imi placa Ayabie in mod special si incep sa ma dau mai mult pe parte dark [gen Deluhi, The GazettE, The Candy Spooky Theater etc.] oricum as vrea sa imi placa formatia la fel de mult ca la inceput dar nu stiu de ce nu pot face asta >.<''.
Azi e luni si am avut scoala -.-""
Info: am facut o problema care a durat o ora si nu am inteles mai nimic din ea.
Logica: am mai zis ca avem un profesor nou foate kawaii...am facut numai exercitii iar eu am stat si m-am uitat pe blog-ul lui Aoi ^^'
Mate: nimic nou nimic interesant...numai niste ecuati lungi si plictisitoare -.-''
Geografie: am dat test...am stiut cat de cat acum sper sa iau o nota cat mai buna ^^
Chimie: am mers in laborator unde e foarte kawaii si eu am facut ceva experimente ^^ m-am cam ars asa un pic pe mana dar mi-a trecut deja ^^ sunt in regula acum >__<''
Fizica: mai nimic am vorbit doar de astronomie ^^
Romana: am facut dirigentie mai mult de 30 de minute -.-'' nu am prea fost atenta dar oricum bine ca a trecut repede ^^

Am fost la examen si a fost foarte kawaii mie una mi-a palcut si am avut noroc de subiect foarte usor chiar daca la inceput ma uital la el cam ciudat O__O si ma gandeam la ceva de genu: "wtf asta e unde mai vine ? -.- "
Maine vad rezultatele sau daca nu miercuri dimineata cel tarziu ^^ abia astept...mai am inca un examen joi dar pentru acela nu imi fac probleme
Bye ^^

0 comentarii:

コメントを投稿