2009年3月29日日曜日

Cood Morning


Hello ^^ ma tot gandesc cum de m-am terzit asa de reoede, de cand a plecat Anee [are si ea o saptamana de vacanta ^^] obisnuiesc sa ma trezesc foarte tarziu cam pe la 11, 12 dar acum m-am trezit stupid de repede la 7 >.<''
Aseara nu am mai postat mai nimic pe aici pentru ca am fost cam obosita -.-'' am venit tarziu acasa pentru ca am fost cu mama si cu verisoara mea la un magazin sa cumparam nu mai stiu eu ce chestie ^^ m-am uitat pe acolo vreo 2 ore si m-am invartit in toate partile -.-''
Asta este un catel [cred ca si voi v-ati dat seama de asta] ei bine am satat in jurul lui vreo 30 de miute sa ma gandesc daca sa il cumpar sau nu -.-'' pana la urma nu l-am mai cumparat si am ramas ca voi sta sa strang toate punctele [ai nevoie de 25 iar eu am deja 5] pana in iulie si atunci iti va da cainele gratis ^^ [sunt mai multe modele dar acesta este foarte kawaii ^^]
Yay din nou duminica...ce nu imi place ziua asta ^^ maine este luni si din nou la scoala, sincera sa fiu nu am invatat nimic pentru examen si nici nu cred ca mai am imp de asta xD oricum sper sa stiu cat de cat pentru ca la celelalte 2 am note bune ^^ asa ca mi-ar placea ca si aici sa am note la fel de bune.
Mai tarziu poate ma duc pe afara sa vad ce mai e nou, nu am mai iesit de mult prin acea zona asa ca mi-ar prinde bine sa ies un pic...numai ca din pacate ploua asa ca nu stiu daca mama va fi de acord cu asta ^.^'' oricum daca merg vreau sa fac niste poze si le pun pe blog mai tarziu ^^
Am o noua obsesie dar de data asta pentru Deluhi ^^ deci pur si simplu e o formatie geniala, la inceput nu zic ca nu mi-a palcut dar nu am considerat-o cine stie ce adica avea melodii kawaii si asa mai departe dar nu ma atras cu nimic...insa de aseara cand am ascultat o melodie sunt pur si simplu dependenta de ea...[mama a zis ca sunt nebuna >__<'']. Gata gata cred ca deja v-am plictisit mult prea tare asa ca ma duc sa mananc ceva ^^
Ne vedem ami tarziu xDDD
Bye mina

0 comentarii:

コメントを投稿