2009年3月31日火曜日

Strawberry ^^


Am fost la magazin azi cu mama ca sa cumparam acte ceva ^^ mi-am luat chestia asta pentru ca e de capsuni ^^ pana la urma nu l-am mai cumparat pentru ca mama a vazut ceva mai kawaii care mie nu imi place pentru ca e prea roz si prea stupid -.-''
Preferam ceva cu capsuni dar in pacate numai acesta a fost si mama l-a schimbat in tip ce bantuiam sa vad daca gasesc sampanie ^^ [incercare nereusita si de data aceasta de am-i cumpara mama macar odata si mie.....lasa ca imi voi cumpara eu cand voi avea destui bani ^^ hahhaaa....inca 20 de luni si sunt gata ]
Am avut examen astazi dar a fost ok pentru ca am avut cel mai kawaii subiect ever ^^ era chiar ce am repetat inainte de examen asa ca am stiut perfect...maine rezultatele vor fi afisate asaca abia astept sa le vad ^^.
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿