2009年5月6日水曜日

Aitakute (II)

Well well....da am eu cevacu PV-urile si cum sa nu vorbesc eu si despre acesta ^^...
deci e noul Pv de la ayabie care e foarte kawaii ^^



ma rog....imi place melodia destul de mult...si globul acela din PV straluceste kawaii ^^ ma rog...imi place cum e realizat.
La inceput imi placea melodia destul de mult dupa ce am citit versurile in engleza am avut un oarecare sentiment de invidie si chiar ciuda pentru ca versurile erau cam ciudate (uitativa la postul anterior si le vedeti ^^) dar mi-a trecut si acum e una din melodiile mele preferate
Si melodia asta imi pare putin trista >__<'' de altfel ca si The Me (cand am tradus versurile si am vazut versul acela "I'm not alone" am ramas putin asa O__O'' dar ma rog -.-'')
PV-ul ma uimeste la fel ca si celelalte e o melodie destul de linistita si foarte kawaii...si si nu foarte colorata...si...si Aoi e kawaii....si ceilalti sunt kawaii...si...si...gata ^>^ ca o iau razna deja^^
bye

0 comentarii:

コメントを投稿