2009年5月11日月曜日

Obisnuiesc sa....

~Obisnuiesc sa dau ordine la toata lumea din casa -.-'
~Obisnuiesc sa nu imi i-au si cartile la scoala [numai caietele]
~Obisnuiesc sa imi las lucrurile peste tot
~Obisnuiesc sa dorm tarziu
~Obisnuiesc sa ma plimb in fiecare seara
~Obisnuiesc sa beau ceai in fiecare dupa-masa
~Obisnuiesc sa nu ies afara cu colegele de clasa >_<''
~Obisnuiesc sa vreau sa fiu perfectionista
~Obisnuiesc sa nu invat la matematica
~Onisnuiesc sa alerg ca o disperata prin casa >__________<'''

~ Sa nu imi fac tema la logica
~ Sa nu invat la muzica/desen
~ Sa refuz mereu laptele
~ Sa ma supar repede din orice
~ Sa ma joc cu papusi
~ Sa fac poze afara cand e intuneric >_< [aproape intuneric]
~ Sa imi placa frigul
~ Sa refuz sa merg pe jos la scoala chiar daca e aproape >___<''
~ Sa ma cert cu ea pentru ca nu face ce trebuie atunci cand vreau eu.
~ Sa ma trezesc tarziu [macar de as putea face asta -__-'']
~ Sa ascult muzica in orele usoare la scoala
~ Sa ma uit pe pereti pentru a avea inspiratie
~ Sa ii povestesc verisoarei mele despre fantoma din casa [*mwhaaaaaaaa* e o casa veche si ador sa fac asta ]
~ Sa ma plang mereu ca trebuie sa urc atatea scari pana la camera mea
~ Sa mananc multa ciocolata
~ Sa ma imbrac in negru
~ Sa ma plimb noaptea afara ^_^
~ Sa merg in locuri intunecate *mwhaaaaa* [am eu planurile mele]
~ Sa citesc cand ma plictisesc

0 comentarii:

コメントを投稿