2009年5月22日金曜日



Primul meu post pe blog.....nici nu prea stiu despre ce sa scriu....a da astazi dupa-masa mi-au ajuns revistle si sunt pur si simplu adorabile....sunt foarte bune plus ca au articole despre Ayabie si alte formatii kawaii ^^.
Le voi primi in fiecare luna de fiecare data cand apar si abia astept ^^ acum am chef de povestit ce e prin revista deci:

Let's started ^^
「SHOXX」♡
~Ayabie: well articolu afost foarte kawaii ^^abia am asteptat sa il citesc....mi-a luat ceva pana am mai tradus unele lucruri dar in rest a fost ok ^^adica m-am descurcat mai bine decat credeam.
~Plastic Tree:nici nu credeam ca formatia este asa kawaii ^^ dar totusi nu imi place...adica ma rog este draguta dar nu prea pe placul meu....
~LM.C: Maya kawaii ^w^ marog...am fost obsedata de melodia "Oh My Juliet"and neh...in revista aveau un articol dragut.
~Kagrra: kawaii....am citit cu placere articolul....a fost interesant
~Kra: pe aici nu am trecut inca.....
Mai erau ceva formatii insa nu prea am mai citit despre ele.....

「Cure」
Pe aici incamaistept...m-am uitat doar pe articolulcu Ayabie...au aparut pe coperta si e draguta poza cu ei^^......Aoi arata cute si din nou ca un copil mic (nu ca ar fi foarte mare dar ma rog) iar Yume este foarte kawaii (mai kawaii decat de obicei)

0 comentarii:

コメントを投稿