2009年5月3日日曜日

u.u''

Ieri a fost 2 mai....nu pot sa zic ca ziua acesta ma afecteaza in vreun fel...si mie ca la multe alte persoane le pare rau ca a murit....stiu ca inainte ziceam ca nu imi pasa etc. dar nu e asa faceam asta doar pentru a scapa de acest gand de gadul ca numai este etc.
Este foarte greu pentru mine sa stiu ca si mamei mele ii placea de el atunci cand era mai tanara si ca acum in fiecare an de 2 mai imi povesteste ce a fost atunci etc....e ciudat ca si parintilor tai sa le placa aceiasi muzica ca si tie.....poate ca uni cred ca e interesant si ar vrea sa fie asa insa mie nu imiplace....
Credeam mereu ca amintirea lui imi va conduce viata mereu dar nu e asa el nu are nici o vina pentru ce mi se intampla mie si ar fi nedrept sa ii acord lui toata vina....nu am de ce sa fac asta eu sunt nefericita dar e numai vina mea pentru asta -.-'' am aflat cum motivul rochiei roz si ma bucur de asta....chiar am plans ieri vreo 2 ore si regretam ce am zis inainte si i-am zis mamei mele ca acum inteleg perfect....nu e vina nimanui numai si numai amea...
Sincer as vrea foartemult sa existe o persoana cu care sa vorbesc si pe caresa o inteleg perfect....care sa vorbeasca cu mine despre orice si eu sa o inteleg perfect...sa o ajut cand are nevoie de asta si sa simta mereu ca exista cineva care o intelege perfect.....sunt multe persoane care au nevoie de asta insa nu se gandesc sa apeleze la persoanele in care ar putea avea incredere deoarece nu le considera poate potrivite pentru asta si au acel sentiment ca nu le-ar putea intelege niciodata...este ciudat stiu....dar din uneleprostii asa se intampla u.u''
cred ca voi termina aici
bye bye

0 comentarii:

コメントを投稿