2009年5月1日金曜日

Good Morning



Bwhaaa...ieri am facut o poza la cer cat timp am stat la nu stiu ce matusa...era foarte plictisitor (plus ca mai are niste copii foarte stupizi...care sar pe mine din 5 in 5 minute)si ca asta sa nu fie tot mi-am stricat mp3-ul si acum imi pot lua adio de la j-rock timp de 2 zile pana ajung acolo...noroc ca macar am laptop-ul la mine si nu voi muri de plictiseala in masina^^
da am mai zis trebuie sa stau imbracata in rochie rozpentru a arata kawaii si inocent >__<'' wtf? eu inocenta nu mai cred asta dar ma rog....abia astept sa ajung si sa ma opresc sa imi cumpar un mp3 nou de undeva pentru ca eu fara Ayabie,Dolly,SuG,the GazettE and Moi dix Mois mor >________________<'''' (da as putea asculta pe laptop dar tata nu vrea sa auda de asa ceva...da vin si ei odata sa ma vada si nu accepta ce muzica ascult cu exceptia mamei care sa vrea sa urasca muzica asta )
Azi nu voi face mai nimic pentru ca nu am ce....numai poze si atat....am plecat deja de 10 ore si inca mai avem o gramada de mers >___<'' nu voi mai intra pe forumuri prea des pentru ca in curand voi ramane fara baterie la laptop asa ca trebuie sa il incarc si nu am unde >____<''
bye see ya later

0 comentarii:

コメントを投稿