2009年4月30日木曜日

Kurokami




Nume: Kurokami
Alte denumiri: Black God,黒神 The Animation (Japanese)
An: 2008-2009
Gen: action, drama, fantasy
Episoade: 24
Satut: on-going

Poveste:
In aceasta lume exista 3 persoane identice care impart o energie speciala intre ele. De asemenea, există fiinţe umane, care sunt responsabile cu , menţinerea echilibrului de Terra, cunoscut sub numele de “Coexistence Equilibrium.” Aceste fiinţe care posedă capacitatea de a depasi un om normal sunt se ascund in locuri numite “Pure Place” . Acestea sunt numite Terra gardieni. Povestea se bazeaza pe intalnirea dintre un baiat normal pe nume Keita si o Terra gardian numita Kuro. Mai departe veti vedea ce se intampla cu aceste 2 personaje si aventurile lor de pe parcursul anime-ului
Personaje principale:
Keita
Kuro


Parere personala
~ mie imi place anime-ul am vazut pana in prezent 3 episoade din 10 cate au aparaut pana acum deoarece anime-ul este inca on-going dupa cum am zis si mai sus ^^
Povestea imi place foarte mult si puterile unor personaje ma duce usor cu gandul la Lucy din Elfen Lied ma rog....este bun anime-ul si ma bucur ca am dat de el^^
Personaje preferate:
Excel~ este o fata mica si foarte draguta in primele episoade nu apare foarte des.Imi place personalitatea ei mai rece si mai distanta
Kuro~ este o fata intresanta si se vede ca este legata de Keita chiar daca acesta nu ii ofera prea mare atentie >__<'
Mayu~ este o fetita mica care se intelege bine cu Keita considerand-ul fratele ei,aceasta moare in dimineata in care a mai vazut o persoana la fel ca ea pe strada (moare calcata de omasina....la fel ca si mama lui Keita dupa ce a vazut o persoana care este identica cu ea....la fel si Risa)

0 comentarii:

コメントを投稿