2009年4月15日水曜日

Crazy Family


My Virtual Crazy Family

-da am si asa ceva-
Sa incepem cu inceputul, familia s-a format odata cu aparitia primului forum pe care am fost inregistrata si am fost activa (pana atunci am mai avut forumuri dar nu eram activa pe ele). La inceput eram foarte putini dar pe parcurs ne-am dezvoltat repede. A fost si este prima mea familie virtuala ^^ pe care o am si acum p langa cele 2 formate cu 2 luni respectiv 3 zile in urma ^^.

Prima Familie (14.Septembrie 2007)~Originala
Obasan: Kazumi
Bunic: Kakashi
Okasan:Eve
Otosan: Mana-sana (strange -.-')
Onee-san: Kana, Ayame, Aya, Linna, Etheldarled, Peggy
Onii-san: Toni, Dark, Aoi, Yume ^^, Hikaru, Kanon, Kaname, Rui, Mao, Kai, Yune, Shou, Saga, Nao
Ojosan: Kana, Hikari, Alice, Ethel, Anzel
Mei-chan: Alice, Yuri
Couisin: Shana

A doua Familie (1. Martie.2009)
Okasan: Koizumi
Matusa: Botan
Onee-san: Midori (Chikage)

A treia Familie (12.Aprilie 2009)
Okasan: Ashley
Otosan: Pete
Onee-san: Haruka (Raluca)
Mei-chan: Aki, Sakura

0 comentarii:

コメントを投稿