2009年4月7日火曜日

Awhh !!


Hello ^.^ in sfarsit mi-a venit si mie cheful de postat pe aici insa nu prea mult...este prima zi in care fac doar o postare si sper ca maine sa am mai mult timp ^_^.
Imi place formatia Versailles foarte mult si au niste melodii foarte kawaii care imi plac foarte mult ^^. Cel mai mult incepe sa imi placa de Teru apoi de Hizaki ^^. Teru este asa kawaiii poate mai tarziu scriu ceva despre el.
Azi la scoala.
~Bio: ne-a dat sa scriem ceva din care si apoi sa facem ce vrem noi in liniste -.-''
~Romana: am citit ceva din carte si am stat in reste pt ca diriginta trebuia nu stiu ce sa completeze.
~Dirigentie: am vorbit de transfer in alta clasa ^^
~Fizica: am faut porbleme si mi-a dat in caietul ei 2 puncte negre [parca suntem la gradinita >__<']
~Mate: a fost kawaii pentru ca mai mult de 30 de minite nu am tinut pt ca profesoru era ocupat cu prinderea unor baieti din 11I care l-au lovit cu usa in cap :))
~Istorie: am fost la cetate >__<

Bye

0 comentarii:

コメントを投稿