2009年4月10日金曜日

So what!!


Da da ^^ sunt bine acum....ma bucur ca in sfarsit am vorbit cu el..chiar daca eram cam aiurita si intrebari aiurite puneam ^^
Mi-a trecut si ma bucur xDD maine ma voi simti mai bine....si duminica la fel si luni din nou ^^.
Maine la bunici cu mine si cu verisoara mea " yes i hate this -.-'' " my life is a bitch >__<'' but I don't care.

-Ayame-
stai linistita ca sunt bine acum ^^ ma bucut ca am facut-o si maine din nou nee ^^.....bye and take care ^^.

-Teru-
sorry for this...
Miss ya friend but is funny nee?

-Yume-
thanks about that ^^

-Kami-
da da ^^ ma bucur ca ai fos aici si sper sa mai vi si alta data ^^ urusuletul ramane la mine sa sti si nu ti-l mai dau ^^ *mwhaaaaaa*

-Cuddles-
sunt bine acum ^^
multumesc de tema
multumesc de haine [uniforma asta]
multumescde mesaje
multumec de forum
multumesc de flori
multumesc de excursia din iunie XDDD

-Kira-
mersi de azi ^^ you save my life
daca nu eu ramaneam a scoala acum si priveam pe geam la cat de frumos e afara si la cat de cald si (ne)bine e in clasa xDD
mersi oricum *hugs*


Azi multumesc la toata lumea ^^
bye

0 comentarii:

コメントを投稿