2009年4月5日日曜日

Good night o.o''


Hello ^^ am fost afara astazi a fost kawaii, am mers sa caut Moet&Chandon dar nu am gasit la magazin si mi-a fost lene sa merg in alta parte -.-''.
Maine e luni si din nou la scoala -.- [oh asa de tare ma bucur (- -''') ]. Am vrut sa ma uit astazi din nou la Aquarian Age dar m-am enervat ca se tot oprea din 5 in 5 minute asa ca am lasat-o balta + ca era fara sub -.-''
Acum ma uit la Tv dar nu e nimic kawaii (o.o'''')
Am reaizatca imi place din nou de Mana-sama nu stiu ce am acum dar o__O'' Mana e prea kawaii~
Am vorbit azi cu onee-chan ma bucur ca am o familie in sfarsit ^^ si ma inteleg bine cu ea ^ [deocamdata bine cu onee-chan pentru ca cu celelalte 2 nu am vorbit inca ^^]

My Family:
Okasan~ Koizumi
Matusa~Botan
Onee-chan~Midori [Chikage]

deocamdata este mica ^.^
bye...ma si omoara mama daca vede ca nu sunt in pat -.-''

0 comentarii:

コメントを投稿