2009年4月20日月曜日

No Title

Deci de ieri dupa-masa m-am gandit sa ma reinscriu pe Anime-Soul si sa imi schimb felul de a fi pentru ca deja reau sa ma diferentiez de personalitatea pe cae mi-am asumat-o mereu. Vreau sa fiu ceva diferit sa fiu asa cum sunt eu si nu o copie a cuiva care este original.
Ma rog sper sa mearga sincera sa fiu m-am cam speiat putin de fiecare data cand vad un raspuns nou la postul meu insa nu am ce face inca am o mica stare de firca asupra celor ce vor urma (raspunsuri la topicul de la "Membrii noi") oricum sper ca va fi totul bine si mai bine ca am facut asta acum decat deloc.
Am inceput si sa postez si sa am grija la ce postez cred ca totul va fi bin e sau cel putin sper asta ^^ stept pana dupa-masa si ma mai duc odata pe Anime-Soul sa vad daca mai am vreun raspuns la topic etc si daca nu sa mai postez pe forum cate ceva, chiar mi-a lipsit forumul si vreau din nou sa fiu activa macar pe un forum.
Ma rog ma duc sa mananc ceva acum pentru ca imi e foame....
bye

0 comentarii:

コメントを投稿