2009年4月23日木曜日

Hello everyone ^^

Umh....nu ma am mai postat asa de des in ultimul timp pentru ca nu prea am avut chef ^^ nu am gasit nimic kawaii asa ca nu am mai postat insa de acum revin in forta cu mai multe postari pe blog^^
Astazi la scoala a fost cea mai plictisitoare zi ever -.-'nu amavut mai nimic de facut pentru ca cineva foarte inteligent dar nu stiu cine mi-a luat mp3-ulsi cu asta si viata mea -.-'' fara muzica nu este viata ^^ (mi-amcumparat azi unu nou).
Orele de azi ^^
* Desen~a fost foarte plictisitor la desen pentru ca ne-a vorbit despre nu stiu ce copozitie si eu nu eram prea interesata de lectie fiind ocupata cu un referat la matematica ^^ pe care il aveam de predat mai tarziu -.-''
* Matematica~ am sacpat de prezentat numai s-a uitat la el si a zis ca e bine iar pe ora viitoare sa mai facem unul la algebra si sa le stim pe toate.
* Muzica~ne-a predat o lectie de 5 pagini si saptamna viitoare ma sculta din eapentru ca am numai o nota -.-''
* Mate~ m-a scos la tabla dar nu am facut mare lucru asa ca m-a trimis la loc si pe ora viitoare am de facut tema suplimentara.
* Religie~ numai de ora asta nu aveam eu chef pentru ca ne-a vorbit despre nu stiu ce minune care s-a intamplat undeva si mai stiu eu ce....ma rog eu una nu am prea crezut asta dar ma rog -_______-
* Engleza~m-a ascultat si mi-a dat 9 daca ati sti ca m-am chinuit la tama aia 3 ore si abia am terminat-o era foarte lunga si nu ma descurc excelent cu engleza.
* TIC (Tehnologia Infomatiei si a Comunicarii~2 ore): am facut o fisa in word pe care am luat 10 si poate voi merge la olimpiada (altfel profesorul nu ma mai primeste la ora)
Cam atat az^^
bye

0 comentarii:

コメントを投稿