2009年4月18日土曜日

Life Sucks

Viata, cateodata stau si ma intreb totusi ce este viata? da este o intrebare foarte bune dar inca nu am gasit raspunsul oricat as fi incercat sa caut. Poate ca sunt momente in viata noastra cand spunem ca nu mai avem nevoie de o viata asa de grea dar nu trebuie mereu sa gandim asa negativ.

Acest post mi-a venit acum cateva minute cand vedeam unele persoane cum se plang de viata lor cum sunt dezamagite ca nu li s-au indeplinit unele dorinte si cat de nefericite par,insa ei nu stiu cum e sa fi cu adevarat nefericit.

Asta este si in cazul meu nu pot zice ca sunt un om neferici pentru ca am o casa am parinti (chiar daca ii vad foarte rar) insa un lucru mare imi lipseste...si asta sunt prieteni -.-'' da sunt o persoana care niciodata nu a avut prieteni.
De cand sunt mica mai exaxt de la 2 ani cand nu stiam mai nimic despre mine si nu mai am vreo amintire din acel timp sunt singura. Parinti mei erau mereu plecati in alt oras sau in alta tara fiindca erau foarte ocupati cu firma eu ii vedeam abia o data sau de 2 ori pe an cea ce este foarte greu si nici atunci nu mutl....doar o zi sau chiar mai putin decat asta -.-'' am trait mereu de cand ma stiu cu Anee ea imi este ca o mama pentru ca in momentele cand am avut nevoie de o mma a fost acolo langa mine, dar nu pentru mult timp deaorece eu de la 5 ani nu am mai stat cu ea numai cateva ore pe zi in jur de 4-5 ore cat timp mancam si atat, in momentele in acre inveti cum sa te comporti cu cei din jurul tau, atunci cand inveti sa fi sociabil si sa fi deschis cu cei din jurul tau eu am fost singura nu am avut ce invata sau de la cine asa ca am facut cum am stiut eu ca ar trebui sa fac.....si da poate ca am gresit foarte mult dar acum nu mai pot face nimic.
La scoala ca de obicei mereu stateam sigura intr-un colt mereu eram refugiata in carti sau mai nou in lumea internetului fara prieteni care sa fie alaturi de mine. Mereu cand eram mica inventam tot felul de povesti doar pentru ai atrage spre mine pe copii din jurul meu de fiecare data reuseam si erau interesati de ce zieam eu insa asta trecea repede si din nou eram singura....vazand poate ca nici asa nu este bine am inceput sa afirm lucruri care nu erau reale in legatura cu preferintele mele (spre exemplu spuneam ca si mie imi place culoarea roz char daca nu imi place, sau spuneam ca imi place si mie un fel de mancare chiar daca nu am mancat niciodata) prin asta credeam ca voi avea subiecte comune de discutie cu aceste persoane si asa sa imi devina prieteni in ceva vreme insa cand am gandit asta am facut cea mai mare greseala dar inca eu cred ca nu sunt cea mai vinovata pentru ca nimeni nu a fost langa mine sa imi spuna ca nu e bine ce fac si sa ma corecteze de fiecare data cand gresesc.
Da la fel si pe forumuri afirmam tot felul de lucruri despre care poate nici macar nu auzisem (de exemplu am afirmat ca imi place formatia Nightmare chiar daca pana in acel moment nu am auzit de ea si nici nu ascultasem vreo melodie de la aceata formatie, sau afirmam ca imi place Death Note chiar daca in acel moment nu auzisem sau nu vazusem acel aniem -.-''). multi m-au intrebat de ce fac asta, pai e simplu doream cu orice pret sa imi fac prieteni si credeam ca daca am subiecte comune de discutie cu acestia imi voi face prieteni insa am gersit foarte mult pentru ca unele persoane nu au inteles acest lucru si imi spuneau ca le copiez (da faceam asta inr-un anume fel dar nu din rautate sau altceva...pur si simplu credeam ca daca imi place si mie nu e nici o problema) imi pare sincer rau pentru asta ca orin acest lucru am pierdut unele persoane care poate imi puteau deveni prietene. Care stiu despre ce vorbesc poate ma vor intreba de ce o copiez pe ea? ei bine va pot raspunde foarte simplu, rapunsul meu suna cam asa:
prima data citindu-i posturile de pe diferite forumuri am vazut in acele cuvine scrise acolo de multe ori o parte din mine parca ceva din mine mereu era acolo asa ca m-am gandit ca poate acea persoana imi poate deveni prietena insa nu stiam cum sa fac asta pentru ca mereu am crezut-o mult superioara mie, am inceput simplu prina zice ca imi plac si mie unele lucruri care ii plac si ei in speranta ca asa vom avea subiecte comune de discutie si poate candva vom putea fi prietene, vedeam in ea o persoana care ma va putea intelege daca as spune ceva...insa din pacate am gresit foarte mult pentru ca aceasta porblema a scapat putin de sub control (bine a scapat asa mai mult) si am inceput sa spun ca imi plac si mie toate lucrurile care ii palc si ei nestiind macar ca poate ea se simte aiurea vazand ca mai este o persoana caruia ii plac aceleasi lucruri ca si ei. Tot ce am facut a fost sa ma indepartez foarte mult de dorinta mea sa zic asa si sa o fac sa ma nu ma mai suporte, sa simta ura si dispret de fiecare data cand ma vede pe unf orum sau pur si simplu nervi cand posibil ca vede ceva asemanator cu al ei. Mi-am dat seama de acest lucru abia acum cad cineva a inceput si pe mine sa ma copieze m-am simtit foarte aiure sa vad ca cineva prefera aceleasi lucruri pe care le prefer si eu si ca face aceleasi lucruri pe care le fac si eu, atunci m-am gandit ca asa sunt si eu si poate fix aceste sentimente ii le aduc si ei cand vede ca avem pareri asemanatoare. Imi pare foarte rau si singurul lucru pe care l-as vrea acum ar fi sa ma intorc in tim si sa nu mai fac asta niciodata, sa am parerea mea proprie si sa nu o mai copiez pentru ca am aflat cat este de aiurea sa copiezi pe cineva -_____-'' stiu ca niciodata numa va ierta pentru asta si nici nu imi va fi o prietena pentru ca am exagerat cu ce am facut, de fiecare data cand m gandesc la asta pur si simplu imi vine sa plang si in fiecare zi si in fiecare minut ma gandesc cum as putea sa indrept ce am facut (raspunsul ar veni simplu, "sa incetezi cu copiatul" da de zis e usor dar nu si de facut totusi eu as face orice ar trebui numai sa scap de asta) in unele zile chiar ma gandesc ca nu prea mai am de e trai pur si simplu pentru ca de la o chesti stupida au ajuns multe persoane care imi puteau fi prietene sa simta ura si dispret cand ma vad pe foumrui -.-'' (sa dori sa alung cumva aceste sentimente dar simt mereu ca nu pot face asta....). Daca cumva una din aceste persoane va citi pe aici sti ce va zice " da inceteaza cu copiatul odata" sa ceva de acest gen insa daca tot citesc as vrea sa stie ca imi pare foarte rau de ce am facut si as cauta cu orice pret un mod prin care as putea sa indrept ce am facut chiar daca aceste persoane nu ma vor ierta niciodata si poate nu isi vor schimba parerea despre mine.

0 comentarii:

コメントを投稿