2009年4月30日木曜日

No title again -.-''

Nu stiu ce sa mai zic -.-'' este posibil ca mama sa vina sa stea cu mine...adica ma rog sa se mute definitiv aici >.<>_____<'' urasc ziua de 2 mai pentru ca mama din nou ma va omora cu asta...nu din cauza lui Hide sau mai stiu eu ce (cum face mama in fiecare an) ci din cauza faptului ca trebuie sa ma imbrac in rochie roz si sa merg la toate rudele acasa ca sa vorbesc cu ele >___<'' ma rog....urasc asta...nu stiu de ce trebuie sa fac asta (poate din cauza ca in 3 mai e ziua mea -.-'' nu stiu exact).
Aud multe persoane care zic ca tin mult la alte persoane insa eu nu prea cred in asta...adica ma rog sunt persoane la care tin si eu foarte mult dar nu pot zice asta pentru ca mai mult ca sigur cineva va incepe din nou cu vechea poveste asa ca mai bine tin pentru mine si pentru cei care vor sa auda asta fara a-mi sari in cap de fiecare data cand zic ca tin la cineva....
Totusi sunt milioane de oameni care tin la acea persoana in acelasi timp si cu asta nu e nici o problema....nu inteleg de ce eu nu pot face asta >__<''' (de fapt in mare inteleg...nu pot face asta pentru ca cine vrea mereu sa fie unicul caruia ii place lucrul "x" asa vrea sa creada mereu ca a fost prima persoana care a auzit de acel lucru si ca numai ea ca si persoana are voie sa tina sau sa nu tinala acel lucru >___<'')
ma rog...suna cam aiurea asta stiu dar deja m-am saturat sa joc teatru mereu zicand ceva ce nu este adevarat...oricum nu cred ca intereseaza pe cineva asta...
Si gand ma gandes...de ce trebuie sa am o mama care sa asculte ce muzica ascult eu si sa ma bata in feicare an la cap cu prostiile ei (personal nu am nimic cu el poate imi pare rau ca a murit etc...dar imi distruge in fiecare am 4-5 zile din viata mea...deja m-am saturat de asta >___<'' nu stiu de ce se mai face atata caz pentru asta...a trecut mult de atunci...mai exact 11 ani -.-''ma rog lumea este asa un loc ciudat)
bye

0 comentarii:

コメントを投稿