2009年4月6日月曜日

Hello ^^


Hello ^^ scoala astazi -.-''
Nimic nou nimic interesant numai plictiseala care e pste tot. Nu stiu ce am de la un timp ca mai tot timplu ma plictisesc ^^. Inca sunt in negociere cu mama pentru concert si inca cateva note de 10 imi vor aduce biletul ^^
Abia astept sa vad concertul pentru ca notele de 10 sunt simplu de luat mai ales ca acum ma transfer in alta clasa la un alt profil ^^ [voi trece de la matematica-informatica la stiintele naturii ^___^]
Astazi la scoala:
~ Info: am tinut in labortator, nu a fost foarte greu si ne-a dat de facut 2 probleme, la una am copiat jumatate de la un coleg si tot trageam de timp ca sa se sune mai repede si sa nu mai predau problema ^_^
~ Logica: saptamana viitoare dam un test si sunt curioasa sa vad ce nota voi avea [ma rog saptamana viitoare de scoala pentru ca acum vom avea vacanta ^.^] in rest nu am faut mai nimic. Inca tin sa cred ca profesorul meu nou seamana cu Kai [cel putin si Ayame crede asta ^^]
~ Mate: spre fericirea mea nu am tinut asa ca ne-a lasat un nou profesor sa vada ce facem si ala ne-a lasat sa facem ce vrem noi ^.^
~ Geografie: am luat o nota mica O__O'' era si timplu pentru asa ceva pentru ca pana acum aveam numai note de 10 ^^
~ Chimie: am facut experimente si miercuri dam etst ^^ sper sa am o nota cat mai buna ^_^
~ Fizica: nu am afcut mai nimic numai ne-a predat o lectie aiurea si era cat pe ce sa ma ascult ^^
~ Romana: jumatate de ora am scris ce am vrut noi ^^ sau ma rog sa facem ce vrem noi iar mai apoi am citit ceva opera (- -||)
In total nimic nou ~_~ abia astept sa ma transfer
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿