2009年4月29日水曜日

Closet Letter




Well...cred ca incep sa am ceva cu formatia asta pentru ca imi place din ce in ce mai mult melodiile lor (si nu zic asta doar pentru a copia pe cineva cum ar crede ca fac daca ar citit ce e pe aici....) imi place pur si simplu si nu voi nega asta pentru ca nu pot (cum nu pot nega nici alte lucruri pe care trebuie sa le neg pentru a ma intelege cu toata lumea) ma rog sa revenim.
Imi place foarte mult Pv-ul la inceput mi se pare umhhh.....cam antic dar arata foarte bine...spre mirarea mea este o melodie foarte linistita cea ce imi place pentru ca aveam nevoie de asta plus ca Mitsu arata kawaii (da stiu ca vorbesc numai de el insa nu im iplace adica ma rog nu sunt obsedata de el inca ^^) huh aici mi-a placut parul lui Masa ii sta foarte kawaii asa si imi place mai mult decat inainte ^^ melodia ce sa mai zic este foarte buna....
Melodia este grozava ^______^

0 comentarii:

コメントを投稿