2009年4月29日水曜日

Why my life is too boring?

Hehee.....ma plictisesc de mor.Am venit de la scoala mai repede pentru ca am plecat nu aveam chef de inspectia de la informatica pentru ca si asa profesoara mi-a zis ca ma va asculta in fiecare ora pentru ca am tot plecat in ultimele 3 saptamanii -.-'' ma rog nici de engleza nu am avut chef pentru ca stiam ca ma voi plictisi de moarte stand si asteptand sa ma intrebe si pe mine ceva......nu stiu ce are profesoara de fizica pentru ca e cambolnava de vreo luna asa ca poate scap de ea -__-''
Nu mai astiu am facut ceva poze astazi cu o colega numai ca nu stiu unde imi este cablul de date asa ca nu a cum sa le descarc chiar daca imi placeau foarte mult si le vroiam pe hi5 -.-'' inca ma plictisesc si vreu sa vina Ana la mine mai tarziu pentru ca sunt singura saptamana asta (de fapt sunt singura tot timpul x.x'')
welll bye ~

0 comentarii:

コメントを投稿