2009年4月17日金曜日

Hy~

Hello ^.^ wahh in ultimul timp nu am prea postat asa de mult ca in alte zile...nu stiu de ce dar nu am prea avut chef de blog, desigur am postat in fiecare zi cam o data sau de 2 ori.. Nu prea mai am ceva interesant de zis in ultimul timp asa ca voi posta doar cate ceva in fiecare zi.
Astazi nu am facut nimic pana acum am stat doar si m-am uitat la tavan...m-am trezit pe la 9 si m-am uitat pe geam afara cum poua...urasc cand ploua asa dar nu stiu de ce e aiurea pentru mine sa vad ca ploua asa....eu vreau sa fie furtuna (dehe...nu am noroc nici de data asta -_____-'') ma rog acum m-am cam plictisit asa ca am venit sa mai postez cate ceva pe aici dar nu mai stiu despre ce sa scriu o.o'
Oh azi siunt singura acasa pentru ca Anee a plecat pana la parinti ei din nu stiu ce cauza asa ca o zi voi sta singura, a vrut sa ma duca si pe mine dar am preferat sa raman acasa...nu stiu de ce acum putin imi pare rau ca nu am plecat dar asta e mai trebuie sa mai si pierd cateodata...
Azi daca se opreste idioata asta de ploae merg afara ^^ abia asept pentru ca nu am mai fost de ieri si vreau sa mai fac ceva poze poate reuses sa fac ceva dragut (sau poate nu -.-') ma rog oricum oriunde e mai bine decat in casa. Deja debine enervant si mama in loc sa se bucure cand vine sa ma vada ma crtitica ca m-am ingrasat din nou (a de la 51 kg---> la 52kg da eu inca cred ca sunt prea slaba pentru ca totusi sunt destul de inalta si nu stiu cum sa zic dar ma rog -.-''' )
Am ascultat Dolly toata noaptea nu ca am vrut dar am ramas cu castile in urechi si am adormit asa si toata noaptea am ascultat Dolly (pentru ca restul melodiilor le-am sters de pe Mp4 asa ca a ramas doar Dolly) pur si simplu cred ca m-am indragostit de: Closet Letter, Pumpki Carriage Parade, Inject Candy, Reddish Chocolate, mirror,mirrage si Ussetsu drop.
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿