2009年4月29日水曜日

Amefuri no Eiga Kan

Da este voba despre o melodie de la Dolly care mi se pare pur si simplu prea kawaii ^^.Versurile sunt foarte kawaii si imi place foarte mult ritmul si cuvintele care apar pe la mijlocul melodiei si pe la sfarsit ^^ ^^ suna asa kawaii si imi aminteste oarecum de ceva din copilarie ^^ (mai exact cutia muzicala pe care o avea bunica mea) ma rog.....sunt obsedata de melodie de azi noapte cand am adormit ascultand-o si dimineata nu mai avem baterie la mp3 -_______-'' cred ca asta e si motivul pentru care l-am vizat pe Mitsu aseara -____-'' omul asta cred ca ma bantuie pentru cal-am visat si sambata iar acum din nou tot pe el^^ insa mie imi place macaram scapat de celelalte visuri.
Mitsu devine din ce in cemai kawaii ^^...iepurasul lui Yuina seamnana cu al meu si e foarte cute....apoi Masa e kawaii s iel insa nu tocmai pe placul meu -.-'' (chiar imi era mila de el cand manca asa de putin ^^) apoi Tsuguki devine din ce in ce mai kawaii insa nu stiu ce cauta cartofii aia in bannerul de pe blog-ul lui...am ramas cam asa ---> O_O?? cand i-am vazut prima data....iar in rest formatia este kawaii ^^

0 comentarii:

コメントを投稿