2009年4月13日月曜日

New Project -.-''

Da ma tot candeam zilele trecute sa incep un nou poroiect, si ideea a venit foarte repede ^_% cand ascultam o melodiie si mi-am zis ca si eu pot face asta. Assa ca am pus in gand eu si inca 3 fete sa ne facem o formatie ^^ inca nu avem un nume sau ceva de genu dar ne vom descurca noi pe parcurs...deocamdata am stat sa impartim locurile....
Eu foi canta la chitara ^_^ yay ador asta pentru ca imi place foarte mult sa cant ^^ cat despre celelalte fete isi vor imparti intre ele rolul ^^' oricum vreau o chitara electrica de data asta pentru ca la cealalta ma descurc destul de bine (cateodata grozav alteori groaznic -..-'')

Am o noua familie virtuala cu niste prieteni de pe unde stau eu...aceasta suna cam asa ^^
Okasan: -
Otosan:-
Onee-san: Haruka (Raluca)
Mei-chan: Sakura (Roxana)
Matusa: Aki -.-''(Mara)
si cam atat ^^ da suntem multe dar e in curs de completare familia oricum...nu cred ca voi adauga j-rockeri prin ea dar e ok si asa ^^

0 comentarii:

コメントを投稿