2009年4月29日水曜日

New game ^^

Well azi toata ziua de cand am mai postat pe blog am stat si m-am jucat La Tale...este un joc foarte interesant ^^ vroiam cu orice pret sa ajung de la nivelul 5 la 10 (am reusit numai pana la 9) ma rog....in joc iti creezi un personaj iar la primul nivel o fata iti va cere ajutorul (parca o cheama Iris din cate bine stiu) ca sa salveze lumea...tu trebuie sa treci peste toate nivelele si sa o gasesti....ti se fau cateva indicatii pe unde sa mergi ^^ ea se afla intr-un loc secret asa ca e cam greu de gasit &.& jocul devine chiar obsedant de la o vreme ^^ desigur iti poti crea mai multe personaje...poti juca in retea (intr-un Party ).
Imi plac chestiile mici care apar la primul nivel...seamana cu niste onigiri doar ca nu sunt^^ si sunt rele si trebuie omorate pentru a face puncte, a strange bani pentru haine si arme...iar apoi desigur pentru a trece nivelul ^^

Si niste imagini acum ^^
aici este o zona din padiure foarte kawaii trebuie sa omori lupi albastrii si ceva dragoni sau dinozauri ce or fi aceia ^^......fata este personajul meu iar celalalt alt personaj ^^
dupa fiecare lupta cand ai reusit sa omori ceva (dar nu chiar de fiecare data) primesti un saculet pe care trebuie sa il iei...in el se afla tot felul de haine sau elemente ajutatoare
aici trebuie sa iti inregistrezi locatie pentru ca data viitoare cand vei muri intr-o lupta te vei intoarce aici ^^
acesta este un portal prin care treci la o noua regiune ^^ desigur te poti intoarece prin acest portal inapoi de unde ai plecat
aici un dragon si un lup albastru...daca nu ai nimic cu ei nu e nici o problema dar daca ai inceput sa ii lovesti te urmasresc si te omoara...doar daca esti destul de rapid scapi ^^
o gramada de lupi albastri fiecare lup omorat iti da cate 2 puncte care se adauga in bara verde...cand acea bara se umple (este 100%) atunci trecilaun alt nivel^^aici este in "Templul Pluto" este una din indicatiile lui Iris...acesta chestie mica te ataca orice ar fi si te omoara de cele mai multe ori.... (tocmai atunci ma luptam cu ea si am invins ^^)
Desigur daca ajungi in oras te poti lupta cu un alt user ^^ eu m-am luptat cu un user care avea nivelul 51....m-a batut de 3 ori iar eu numai odata ( ai in jur de 4 minute si jumatate timp sa il bati^^...iar dupa ce mori 5 secunde esti invincibil timp in care il poti ataca )

cam atat ^^ bye bye
good night n.n

0 comentarii:

コメントを投稿