2009年4月10日金曜日

Hello ^^


Hello ^^ nice to see ya all [ce exprimare -.-''] in sfarsit am ajuns si eu acasa.....credeam ca voi dormi la scoala astazi dar din fericire am reusit sa trec peste limitele impuse in stilul meu si sa ma gandesc asupra saritului peste gardul din curtea scolii pentru a ajunge acasa....eu ca o desteapta ce sunt x.x'' mi-am uitat cartela de acces acasa si femeia de la poarta a zis ca nu ma lasa sa ies pana nu vede cartela....ei bine am avut ce sta cu colegul meu pana sa ne vina stralucita idee de a sari gardul si a merge acasa....eu fiind in rochie nu mi-a placut ideea dar nu am avut ce face....doar nu ramaneam eu acolo singura sa dorm si mai ales ca deja colegul meu incepea sa se uite ciudat la mine -.-''
Am ajuns acasa sia cum e bine....mi s-au terminat capsuni dar nu e nici o problema pentru ca am trimis-o pe verisoara mea sa imi cumpere cativa pentru ca vreau sa am in seara asta si poate maine dimineata inainte sa plec ^^
E vacanta in sfarsit si stiu ca ma voi distra foarte bine ^^'' mai ales ca merg la Bucuresti -.-''' [chiar daca initial nu mi-a placut ideea]-.-''
Ne vedem mai tarziu ca ma duc acum sa spal capsunii ^^
bye <333

0 comentarii:

コメントを投稿