2009年4月19日日曜日

Bad Mood

Pe langa faptul ca ieri m-am simtit ca naiba acum e si mai rau dar din 2 motive....unul acelasi ca si ieri celalalt mai stupid...nici nu mi-am dat seama ca a trecut vacanta asa de repede si din nou la scoala....este asa de plictisitor...am visat din nou acelasi lucru pe care l-am visat si vineri...deja cred ca am o obsesie pentru asta si cand m-am trezit m-am simtit ca naiba....
Nu stiu ce am dar in ultima vreme numai ghinion am -.-'' nici nu stiu ce sa mai fac pe viitor pentru ca nimic nu ma mai entuziasmeaza ca inainte -___-'' totul e asa de simplu si de patetic incat nu exista ceva c sa imi arate un motiv pentru a-mi continua viata. Sau poate ca exista dar e imposibil de ajuns -.-'' de marti m-am transferat intr-o alta clasa tot in acelasi liceu...sper doar ca si acei colegi noi sa fie mai normali cat de cat >.< As vrea sa fie ca in visul meu dar nu cred ca mai e posibil. M-am simtit foarte bine in vis si imi placea m-am trezit foarte dezamagita cand am vazut ca defapt totul s-a dus odata cu prostia mea -.-''
Singurul lucru pe care il vreau acum este sa imi cer iertare si gata chiar daca stiu ca nu ma va ierta niciodata...macar vreausa incerc sa fac ceva chiar daca nu pot schimba mai nimic...de fiecare data cand mi-a dat o sansa nu am tiunt cont de ea . Nu stiu de ce la inceput cand o primeam eram entuziasmata ca voi face ceva bun dar apoi dupa ceva vreme deveneam nepasatoare si uitam de acea sansa....da acum nu mai m nici macar una. Tot ce vreau in acest moment este sa imi cer iertare daca as putea....dar stiu ca poate este inutil, oricum nu sunt foarte sigura daca ar putea sa isi schimbe parerea -.-'' ma rog oricum eu voi incerca cumva sa fac asta si sper totusi mai am o ultima speranta ca poate voi reusi ^^
Acum plec cred ca oricum scriu aiurea aici asa ca nu mai am ce face....
Bye

0 comentarii:

コメントを投稿