2009年4月10日金曜日

New Project

Da m-am gandit sa lucrez asupra unui nou proiect, colega mea de clasa mi-a dat o idee geniala astazi cu forumul ei asa ca ma gandeam sa incep si eu un nou proiect la care sa licrez cat pot de mult.
Proiectul consta in creerea unui website [pe domeniu cumparat, cred ca va fi .net sau .com inca nu m-am hotarat].
Website-ul contine:
~ J-Music:
*aici se include si o sectiune mare de download pentru toate formatiile mai cunoscute sau nu de care posibil ca multi nu au prea auzit. Este cu atat mai bine pentru ca asa as ajuta la promovarea curentului si la noi in tara [mai bine decat este acum -.-]
*pe langa download vom mai avea si o sectiune de discutii generale despre cele mai cunoscute formatii [cred ca voi adauga in jur de 30-40 ^^]
*ma gandeam la o sectiune pentru blog-uri. Multi ditre voi stiu ca uni j-rock'eri au blogurile lor personale unde posteaza destul de des si imi dau seama ca ati cautat mult sa le traduceti. Ei bine ma gandeam sa incep eu sa fac asta si cred ca imi va reusi ^^ pentru ca si eu una am nevoie de traduceri.
*posibil sa mai fie si o galerie a forumului dar inca ma gandesc asupra acestui aspect.

Informatii generale:
Nume: inca nu a fost decis
Adresa: in curs de creere
Limba: engleza [pentru ca engleza este o limba universala si mai populara in multe tari ^^ asa sper sa avem vizitatori din toata lumea.]
Subiect: j-music

Posibil ca in 2-3 luni sa fie lansat site-ul eu una abia astept ^^ si sper sa am cat mai multa lume de partea mea ^^ [ma refer cat mai multi utilizatori pe forum ^^]. Voi reveni cu cate un post pe parcurs unde sa anunt schimbarile care au loc pe site si proiectele.

0 comentarii:

コメントを投稿