2009年4月14日火曜日

Heya ^w^


Am trecut azi pe la Ana sa vad ce mai face pentru ca nu am mai vazut-o din vacanta dintre semestre si imi era dor de ea plus ca mi-am lasat acolo ursuletul meu (ce il am de cand sunt mica si tin la el o.o'') si o rochie pe acre am cautat-o acasa ca disperata.
Am facut si o poza pentru ca imi place mult acolo, o invidiez ca sta la casa (defapt sati ca si eu tot la casa stau -.-'') da dar macar la ea e foarte frumos si liniste si imi place ^^ si mai e si aproape de oras (cam multi de "si" nu?)
Mi-am umplut din nou lista de blog-rui de pe acest blog si nu stiu ce naiba am facut ca l-am pus pe japoneza si acum nici eu nu stiu ce am pe aici si ce nu am -.-'' ma rog trebuie sa il schimb cumva dar imi place asa cum e ^^ totusi ma mai gandesc.
Imi place sa fac poze numai cand apune soarele pentru ca acestea imi arata cel mai bine -.-'' cele facute ziua ori sunt miscate, ori nu arata bine, ori sunt prea luminoase ori mai stiu eu ce au.
Mi-a fost cam rau de dimineata si a fost aiurea pentru ca nu mi-a mai fost asa de cativa ani 0.o'' cred ca e din cauza faptului ca nu am mancat mai nimic ^^ oricum acum sunt ok ^^

Ayame>
da ma facute pozele te poti uita la ele cand vi la mine sau pe mess ti le dau daca vrei ^_^ au iesit kawaii mai ales cele care le-ai facut tu (da da ai gastigat am zis eu ca nu fac poze bune)

Ana>
vezi ti-am zis eu ca richia mea e la tine ^^ bine macar ca nu ai facut ceva cu ea *relax mood* ma bucur ca mi-am luat ursuletul..imi era deja dor de micul meu ursulet (nu are un nume inca -.-'')

Bye (_ _|||)/

0 comentarii:

コメントを投稿