2009年4月29日水曜日

Juliet ^^

Hello ^^....stati linistiti ca nu vorbesc despre vreo persoana cu acest nume sau despre "Romeo si Julieta"este vorba despre melodia de la Dolly numita Juliet ^^ de care am dat inainte cu cateva minute sa intru pe blog si am ascultat-o....imi place desi nu am mai ascultat-o de mult timp ^^
Pv-ul imi place cel mai mult pentru ca totul de la cele mai mici detalii sunt aranjate foarte kawaii...imi place atmosfera si imi aduce putin aminte de unele cluburi de jazz -.-''(chair daca personal urasc acest fel de muzica -___-'') asa...imi place cand zice "Why me Juliet? suna asa de kawaii ^^ nu stiu de ce...versurile sunt si ele foarte interesante si dupa cum am spus mai au si elemente preluate din limba engleza (de exemplu versurl "Why me Juliet?" care este engleza pura ^^) ma rog....Mitsu si aici arata foarte kawaii ^^ imi place cum avea parul chiar daca acum e mult mai kawaii ^^ si Yuina este destul de kawaiii insa nu m-am uitat prea mult pe la el cat despre ceilalti imi place cum sunt imbracati pentru ca arata foarte kawaii ^^

0 comentarii:

コメントを投稿