2009年4月30日木曜日

♫Hy

Sunt foarte obosita si nu stiu de ce -.-'' nu am facut nimic special astazi >.<>__<'')ma rog nu sunt genul de persoana care sa intre in orice lucru...adica ii tratez pe cei din jurul meu cu raceala si ii tin la distanta destul de mult si nu pentru ca ma cred superioara ci pentruamaapara nu vreau sa imi faca rau mai apoi si sa profite lumea de mine -.-'' Imediat e 2 mai si abia astept....vreau sa vad cum mi-au iesit analizele^^ sunt foarte curioasa si abia astept sa vina Ana cu ele ^^ ea lucreaza acolo si le va lua mai repede pentru mine....daca nu ar fi lucrat acolo as fi asteptat pana luni sau marti >__<' sper ca e totul in regula vreau sa vad daca ma pot duce in excursie sau nu (pentru a ma duce in excursie am nevoie de analize si nu ma intrebati de ce pentru ca nu stiu....si daca e totul bine trebuie sa iau si niste medicamente iar apoi pot pleca ^^) A fost bine la scoala dar nu am sa stau sa va povestesc...verisoara mea va fi moarta in curand pentru ca din vina ei mama a aflat si sunt pedepsita...iar o fata pe care nu o suport se asigura daca respect pedeapsa.....o mai am pana luni >___<'' si s-a dus naibii iesitul meu afara...


~ Azi i-am spus clar ce trebuia sa ii spun de mult...daca vrei ca cineva sa se schimbe atunci trebuie sa vorbesti cu el si sa ii areti ce anume nu iti convine si ce ai dori tu sa schimbe iar atunci respectiva persoana va intelege asta si va fi totul bine....spre exemplu daca respectivei persoane ii place anime-ul Naruto iar tu crezi ca te copiaza cu asta si vrei sa inceteze trebuie doar sa ii spui asta si nu sa ii zici ceva de acest gen "inceteaza sa ma mai copiezi" pentru ca respectiva persoana sa nu inteleaga la ce te referi si sa continuie sa spuna ca ii place acel anime pentru ca nu vede nimic gresit in asta si nu crede ca te copiaza cu asta . Am inteles asta astazi cand colega mea mi-a spus...ea ma copiaza de cativa ani insa de fiecare data ii spuneam nu ma mai copieze dar nu intelegea la ce ma refer ^^ acum i-am spus la ce ma refer exact si gata totul este bine si am rezolvat problema cu ea (ma enerva pentru ca mereu facea ce fac si eu adica spunea ca ea e mare fana anime chiar daca nu este asa si toti o credeau pe ea si nu pe mine chiar daca eu am fost prima care a adus anime-urile in scoala pe vremea cand ea nici nu a auzit de ele____si interesant ii placea meru anime-ul dspre care vorbeam eu cel mai mult....i-am spus astazi ca ma deranjeaza asta si am rugat-o sa inceteze....ea a inteles si acum ne intelegem destul de bine si atmosfera s-a schimbat)
ma rog^^ bye

0 comentarii:

コメントを投稿