2009年4月29日水曜日

Meet me when is silence ^^

Azi am nu am stat la romana pentru ca am mers cu Ame in sala de lectura (numai acolo nu vine directoarea si nici cineva care ne-ar putea gasi si sa ne trimita la ore) pentru amai povesti despre diferite chestii...ma rog eu nu mai puteam de frica si ma uitam speriata de fiecare data cand intra cineva o.o'' a venit directorul si eu mi-am bagat capul in carte si eram foarte concentrata asa ca numi-a zis nimic -.-''' yay am scapat din nou^^ numai ca lui Ame ii venea sa rada asa ca abia am reusit sa o fac sa taca
Am vorbit despre tot felul de chestii ^^ de la anime,j-rock pana la moda(chiar daca mie nu imi sta in fire) sau jocuri pe calculator...i-am spus de La Tale si i-am zis sa isi faca cont ca sa ne putem juca impreuna ^^ abia astept
ma bucur sa am o colega de clasa dinJ aponia ^^chiar ma inteleg bine cu ea si sunt singura care vorbeste din clasa cu ea ^^.....prima data am avut noroc ca diriginta m-a vazut singura in banca asa ca a pus-0 cu mine ^^ de atunci mai exact de miercurea trecuta stau cu ea si deja ne intelegem foarte bine ^^ sambata nu va fi acasa pentru ca merge pana la bunica ei in Japonia -___-''' (din cate am inteles cred ca s-a intamplat ceva cu ea asa ca ar fi mai bine sa mearga acum pana mai poate ^^) ma rog^^ apoi nu stiu ce mai facem pentru ca deja de vineri pleaca ^^abia astept vacanta sa merg la mare si in Franta si in Spania si pe la noi prin tara si sa stau cu Ame pana tarziu si sa ne facem poze si mai multe ^^
bye merg afara acum si mai bine ies pentru ca deja Ame ma suna din 5 in 5 minute sa cobor odata
bye

PS : ideea pentru titlu mi-a venit de la id-ul unei fete (BABY @ AnimeSoul) car el-am gasit pe un forum si mi-a palcut cum suna...nu e ideea mea dar imi place oricum ^^ suna foarte interesant

0 comentarii:

コメントを投稿