2009年4月8日水曜日

Damn you -.-''


Noooo, azi nu am chef de nimic dupa ce m-a enervat la culme acel mare stupid si enervant director de la noi din scoala. Vreau si eu odata ca si omul normal sa ma transfer la un alt profil si acum se trezeste el mare inteligent sa imi zica ca nu mai poate realiza transferuri in luna aceasta -.-'' oh te rog...esti director poti face ce vrei tu -.-''
Lasa ca daca maine nu imi aproba atunci va vedea cine e geniul pe aici si cum o sa imi zica mie sa ma opresc si nu o voi face * evil sound*
Whh...sa trecem mai departe, azi la scoala:
~Franceza: nu ne-a adus testele. SAm fost numai vreo 5 la ora si in urmatoarele 10 minute tot a intrat cate unu pana au venit vreo 15. M-a scos la tabla si mi-a amintit ca nu stiu ceva vreb si ca daca pe ora viitoare nu le invat ma va s[anzura -,-'' [da sa creada ea asta -.-']
~Matematica: eu ma asteptam ca azi sa dau test dar nu stiu ce l-a apucat si s-a ragandit asa ca vom da test maine in cele 2 ore pe care le avem -.-''
~Chimie: am dat test si a fost usor ^^ cred ca voi lua 8 sau 9 inca nu sunt sigura depinde ce punctaj va da pe ultimul exergicit pentru ca am facut numai jumatate din el -.-''
~Romana: a intarziat vreo 30 de minute ca a fost sedinta si a ascultat pe 2 colegi, era sa raspund si eu dar noroc ca s-a sunat asa ca ora viitoare e randul meu -.-''
~Fizica: nu am tinut pentru ca acea mare stupida de profesoara e plecata nu stiu la ce concurs de nu stiu ce porcarie -.-''

Cam asta a fost pe la scoala, ma duc sa mananc ceva penru ca daca vine mama si vede ca nu am mancat nimic sigur ma va spanzura ea de data asta ^^
bye

0 comentarii:

コメントを投稿