2009年6月28日日曜日

>__<''


Mood:happy
Music: Ayabie-Soprano
Internet: - nothing -
Messenger: - nothing -
"It was amazing"
So hello all ^^ da da stiu nu am mai scris de mult dar din nou am venit acasa si aici cum v-am mai spus nu am voie la calculator doar in zilele in care sunt singura acasa xDD thanks god ca e destul de des in ultima vreme xD
De cand am venit de la bunici nimic nou adica nu am facut nimic special doar plictiseala si iar plictiseala, am cautat ca o disperata cartile lui Anne Rice si ca sa vezi nimic oO'' nici macar o librarie care sa le aiba >>'
Am vrut ieri sa imi fac niste chestii prin cap si sa imi fac bretonul roz insa din nefericire era progrem scurt asa ca nu am mai apucat ><'' insa mama mi-a promis ca saptamana viitoare ma va duce sa imi faca xD
Veste stupida azi...mama se muta cu mine anul asta pentru ca in Austria si in Franta [unde avem firmele] este totul bine si oricum tatal meu este acolo xD
I'm happy pentru ca azi sunt singura si am voie la calculatorXD
Mi-a fost dor de dragul meu Aoi xDD si awww....s-a facut asa kawaii de cand n l-am mai vazut incat imi place exagerat de mult de el xD
Asa sa trecem mai departe la ceva mai intersant XD
In 7 iulie gazette lanseaza albumul cu numele "DIM" si am o presimtire ca va fi ceva foarte bunxDD pentru ca melodiile de pe el sunt bune [unele nici macar nu le stiu >>']
Au facut un PV nou de la care am vazut preview-ul si deja ador melodia xDD
Cine e interesat click here -----> The GazettE-The Invisible Wall
Pot spune doar ca ador melodia ^^ adica e geniala xDD si numele "THE INVISIBLE WALL" is so kawaii xDD deci sunt deja obsedata de ea^^ [awww...Ruki arata asa kawaii in PV xD]
Abia astept sa vina 15 sa se lanseze odata xDD si mama mi-a promis ca mi-l va cumpara xDD sa il pun langa celelalte [awwwww.....
acum le voi avea pe toate xD]
Altceva nou nu am aflat >>''' din pacate doar data in care se va lansa si cam atat [nu e vina mea daca ei fac posturi de neinteles pe blog >> Baka Kai >>].
Cam atat deocamdata pentru ca vreau si eusa merg sa manac ceva >>''' awwwww...mor de foame si Aoi mi-a facut pofta cu chestia aia asa ca revin mai tarziu cu ceva ^^ nou daca este xD^^

0 comentarii:

コメントを投稿