2009年6月18日木曜日

Licker

Ermh....yes yes again xDD
Dupa ce am dat de Seven pe net am tot cautat si tot cautat pana cand am dat de ceva cu nume kawaii "Licker" nu stiu de ce dar mi-a sunat numele un pic perv~ si poate din cauza asta cred ca mi-a astras si atentia.

Well Lickers este o formatie care mie mi se pare draguta si pe care o ascult cu cea mai mare placere. Stiam de ea anul trecut cand au scos primul single dar paraca am uitat de ei si abia acum cand am cautat i-am descoperit.Formatia este din 2006 [veche...nici nu imi vine sa cred oO''']
Stilul lor este interesant si de fiecare data ma impresioneaza intr-un mod pozitiv.
Melodiile lor sunt foarte frumoase...imi plac cel mai mult cele de pe primul lor single Voice si Raze imi mai place si Sky dar si Oath xDD de fapt toate melodiile lor imi plac foarte mult xD
In versurile de la Voice adesea ma regasesc cat despre Raze ma face sa ma simt foarte bine cea ce ma face sa fiu happy xD.
Membrii sunt foarte kawaii xD si....si speciali si nu stiu..diferiti @__@

Band Members:
Vocal and Bass: Cra
Guitar: Masa
Guitar: Makoto
Drums: Yato

Ermh...prima data cand am vazut Masa m-a dus gandul la Masa de la Dolly si nu stiu de ce inca tot cu gandul acolo am ramas. Dar se pare ca nu e acelasi Masa la care ma gandesc eu xDD oricum tot e kawaii.
Cra mi se pare foarte kawaii xDD adica nu stiu pare interesant si are un fel mai special de a fi fata de ceilalti membrii...
Makoto pare foarte interesant insa despre el nu am aflat foarte multe [nici nu prea mi-a atras atentia z.z']
Iar Yato....umh...kawaii..adica are un nume kawaii~~
Nu stiu sunt foarte curioasa sa vad vreun PV sunt curioasa in legatura cu Cra care pare foarte interesant si cred ca face ce e mai complicat....adica ma rog cred ca se descurca ok din cate am auzit in melodiile ascultate pana acum.
well: Bye Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿