2009年6月29日月曜日

Hello ^.^


♣ Mood ♣
Happy

♣ Music ♣
Ayabie-Nanairo no Sora no Octave

♣ Internet ♣
Defective Tragedy
Chicadzu
Otaku Generation
Jin's Blog
Aoi's Blog

♣ Messenger ♣
- nothing -

"I close my eyes until I fall aslep"


Hello ^^ yes inca o zi destul de scurta de pierdut vremea pe aici pentru ca inca mama nu a ajunsa acasa asa ca am timp sa mai stau pana vine xDD.
Azi noapte am inchis tarziu cam pe la 4 din cate bine mai stiu eu oricum ma bucur ca am vazut Pandora Hearts pana unde a aparut si am vazut si 5 episoade din Jigoku Shoujo [a 3-a seri in care Enma Ai este intr-o fetita de liceu]
Mi-a placut anime-ul si mi-am amintit in acelasi timp de o chestie. Mai bine zis de o poveste a unei prietene de-a mele.
Chestia asta cu site-ul este ciudata eu am incercat insa inca nimic >>'''
insa o prietena de-a mea a avut niste experiente ciudate.
Ea a accesat un stie si a trecut o colega de-a ei de clasa pe care nu o putea suporta....apoi convinsa ca nu a mers a inchis si s-a culcat linistita....a doua zi dimineata cand sa mearga la scoala coborand scarile aude in bucatarie zgomote si un plans coboara sa vada ce e si o vede pe mama ei si pe mama colegei pe care a scris-o plangand si aceasta ii spune ca fata ei a avut un accident noaptea trecuta si nu e sigur ca va mai trai mult.
Poate a fost doar o coincidenta insa nu stiu eu ce sa cred oricum la mine nu a mers inca dar voi mai incerca xD.

Oriucm acum mi-e foame si astept sa fie gata cerealele pentru ca nu am mai mancat ceva de un secol ><''' daca continui asa o sa ajung ca si Aoi [oricum nu mai am multe oO'''']
Ne vedem mai tarziu cel putin pana la amiaza sunt aici ^^
Bye Bye

0 comentarii:

コメントを投稿