2009年6月18日木曜日

Chromosferic~

Mood: dunno
Music: Ayabie-Nanairo no Sora no Octave
Messenger: onee-chan
Internet: Defective Tragedy/Manga Anime
Eat/Drink: chocolate/tea
"Chromosferic"

Ermh..helllo nu or bine macar ca au internet aici xDD si pot sta si pierde vremea xDD.
Am vazut peste tot ca unele persoane nu cred ca inteleg anumite lucruri si ma acuza ca le copiez. M-am cam saturat de asta si vreau sa clarific problema.
Cred ca fata asta are o criza de personalitate [mi-am dat seama de asta pentru ca eu in paralel cu scoala studiez si psiologia la niste cursuri si din comportamentul ei iti dai seama usor de asta]
Este vorba de faptul ca fata asta vrea sa fie unica sa fie cu ceva mai inainte de ceilalti sa se exprime in mod diferi sa atraga atentia cu ceva, sa iasa in evidenta prin orice face ca de exemplu sa fie speciala prin posturile ei/prin gandirea ei [referindu-ma aici la modul ei de ganbdire]/prin preferintele ei etc.
Cam asta au toti copii din ziua de azi la aceasta varsta >>''
Cea ce ma deranjeaza pe mine oarecum este faptul ca oricat i-ai explica ceva nu va intelege niciodata >>''' este foarte ciudat si din cauza asta trebuie sa ma cert mereu cu ea.
Am gresit si eu recunosc in unele cazuri nu trebuia sa fac ce am facut si pot spune ca acum mi-am dat seama unde am grsit dar pe moment gandeam asa " Si daca voi pune acest titul ce va fi doar oriciune se poate gandi la asta" si asa acum cand citesc acele posturi imi dau seama unde am gresit insa nu pot face nimic numai de acum incolo sa nu mai fac asta.
Asa gandeam mereu si acum recitindu-mi posturile mi-am dat seama cat de aiurea ma purtam si ca ele au dreptate in cea ce ziceau.
Nici o persoana nu se poate schimba daca tu nu faci nimic....ea astepta ca peste noapte eu sa uit de tot ce ii place ei si sa nu mai zic nimic din ce ii place ei si sa nu mai imi placa nimic din ce ii place ei o.o'
Nu stiu acum ce sa mai cred recunosc ca poate si eu am gresit dar totusi nu am facut nimic asa de grav adica cel putin mie nu mi se pare asta. Ma enerveaza faptul ca multe persoane nu au mai fost "interesate" sa zic asa sa ma cunoasca cu adevarat si si-au format o parere pe baza spuselor celorlalti.
O admir pe onee-chan pentru ca ea a trecut peste toate si a incercat sa ma cunoasca asa cum sunt eu si a incercat sa vada cum sunt eu de fapt fara sa creada poate ce zic cei din jur despre mine. Pentru asta o admir foarte mult.
Ma enerveaza si mai mult la acea persoana faptul ca nu va intelege niciodata nimic din asta.Se ia poate fara sa isi dea seama de niste lucruri la care eu tin si de care nu imi place sa aud asa ceva, si da asta ma enerveaza si normal ca nu imi place.

~ N o t e ~
* Nu am zis NICIODATA ca il cunsoc pe Aoi
* Nu am zis NICIODATA ca vorbesc cu Aoi
* Nu am zis NICIODATA ca il voi intalni pe Aoi sau mai stiu eu ce legat de asta.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Am zis doar ca:
* As VREA sa il cunosc pe Aoi
* As VREA sa vorbesc cu Aoi
* As VREA sa il cunsoc pe Aoi

Este o mare diferenta intre a spune ca ai facut ceva si a vrea ceva. Deci din nou inainte sa vorbesti analizeaza de doua ori pentru ca s-ar putea sa te inseli. Eu am zis doar ca AS VREA nu ca am facut ceva.

Este enervant sa vezi cand cineva facandu-te inventator de povesti sau mai stiu eu ce. Nu am inventat nici o poveste legata de Aoi si nici nu voi face asta vreodata pentru ca nu imi sta in fire sa fac asa ceva.
Daca nu intelegi la ce anume ma refer mai bine nu mai vorbi >.>'''' sau daca tot esti asa curios intreaba-ma dar nu spune niste prostii mai mari de cat capul tau despre ceva de care habar nu ai.
Nu am chef sa ma cert cu nimeni pentru ca nu imi sta asta in fire si nu am facut asta nicodata insa m-am saturat deja sa aud asta "te prefaci ca ti la o persoana numai pentru a fi interesant" deja ma scoate din minti chestia asta....
Uite cum sta treaba eu tin la Aoi foarte mult si nu numai pentru ca ea tine....te fapt e problema ei daca tine sau nu pentru ca nu imi pasa....si am rog daca as fi si eu asa as putea zice ca nu tine deloc la acea persoana [de fapt asta si cred dar oricum nu conteaza]. Aoi este singurul lucru important pentru mine si nu permit nimanui sa imi zica ca tin la el doar pentru ca tine si ea si e interesant >___>'''''
Sa zici ceva despre cineva e una, sa urasti pe cineva e una dar deja cand ajungi sa te legi si fara sa vrei de ce ii place acelei persoane e stupid [perfect asa sunt eu nu imi place sa aud ca tin la ceva doar pentru ca pare interesant...pentru ca persoana respectiva care zice asta habar nu are despre ce e vorba si nu va intelege niciodata asta dar si asa de unde nu e nimeni nu cere.]
Repet nu am nimic cu persoana respectiva insa inainte de a face o afirmatie mai bine s-ar gandi de doua ori la ce zice si mai bine ar fi sa verifice inainte de a face asta nu sa se trezeasca vorbind despre ceva ce habar nu are >>'
Stiu...ea crede acum ca sunt nebuna si inventez povesti cu Aoi si am asteptarea ca cineva sa le creada insa nu e asa. Nu e asa pentru ca nu am inventat nicodata povesti. Cred ca aceasta afirmatie provine de la unele din posturile mele in care poate am zis unele lucruri ca de exemplu " Sper sa citeasca acel mail" etc.
Da este adevarat ca i-am trimis un mail lui Aoi si este si normal si multe persoane din lumea asta fac asta care sunt fani ai unor formatii etc. dar de aici nu trebuie sa ajunga nimeni la concluzia ca eu inventez asta....am gerist putin cand am tradus ceva si din pacate translatorul meu nu e asa grozav si a tradus niste prostii nu in totalitate numai ca a incurcat 2 tari intre ele [cand traduceam in limba romana aparea "Romania" iar cand traduceam in engleza aparea "Singapore"] si din cauza asta cand am citit acel post mi-am facut impresia [cum e si normal] ca de fapt el mi-a citit mail-ul [nu era chiar al meu pentru ca nu a fost ideea mea sa il fac....a fost ideea altcuiva care nu a avut curajul sa intrebe ceva asa ca m-am gandit ca as putea-o ajuta cu intrebarea si sa mai adaug cate ceva in acel post__ Intrebarea era legata de cunostintele lui despre tara noastra, fata era curioasa sa vada daca a auzit de Romania] ma rog...traducand blog-ul in romana si normal am vazut ca scria Romania acolo si de fapt era Singapore....
Asta cred ca ar fi singurul lucru pe care crede ea ca l-am inventat a fost doar o simpla confuzie si nu in totalitate vina mea pentru ca nu aveam de unde sa stiu daca traducerea e corecta....am mai rugat si pe altcineva sa traduca in romana si tot Romania aparea.
Insa poate ca in multimea de mail-uri care le primeste sa fi dat si de al meu, m-as bucura daca ar fi asa insa nu am de unde sa stiu asta.
Tot eu am fost si cea care i-a trimis felicitarea de ziua lui....nu stiu de ce dar asa mi-a trecut prin minte ca inainte cu 2 saptamani sa o trimit ca sa stiu ca a avut suficient timp sa ajunga [cei de la posta mi-au zis ca scrisoarea va ajunge in termen de maxin 12 zile de la data in care am pus-o insa dupa cum stiu ca e posta in Romania am trimis-o cu 2 zile mai devreme]. Poate ca a primit-o si m-as bucura de asta, insa poate ca s-a pierdut pe drum...sper doar ca daca tot a primit-o sa stie engleza ca sa citeasca pe ea xD. Cred ca pot termina cu scrisoarea aici ca deja deviez de la subiect si intru in altul.
Inca ceva...un om nu se poate schimba asa peste noapte si nu il poti obliga sa zica gata de maine nu voi mai zice/face/asculta nimic din ce face/asculta/citeste/scrie/zice ea. Ca sa te poti schimba trebuie cineva sa iti spuna unde anume gresesti, daca acea persoana chiar vrea ca tu sa te schimbi atunci trebuie sa te ajute.
Si eu am fost in ambele situatii adica si pe mine m-au copiat multi si inteleg poate cum se simte si ea insa eu am vrut ca acele persoane sa se schimbe si le-am ajutat mai mult de cat s-ar putea si le-am corectat de nenumarate ori, le-am aratat unde gresesc si ce anume vreau de la ele si acum cu unele chiar am inceput sa ma inteleg bine iar cu celelalte nu mai am probleme si este ok.
Nu ii poti cere cuiva ceva in genul asta " Gata nu ma mai copia" adica stai putin este asa de sec spus "nu ma mai copia" persoana caruia te adresezi poate nu intelege la ce te referi si va continua cu unele lucruri pentru ca nu isi da seama ca te copiaza de vreme ce tu nu spui nimic. Daca vrei sa se schimbe poti sa ii spui ceva in acest gen " Gata nu mai zice ca iti place x lucru numai pentru ca mie imi place". Si inca ceva nu ii poti interzice nimanui sa ii placa anumite lucruri daca acelei persoane ii place un personaj nu poti sa ii spui sau sa o obligi sa nu ii mai placa doar pentru ca pe tine te deranjeaza asta.
In concluzie daca vrei ca cineva sa se schimbe ajuta-l nu il lasa asa ca poate el nu isi da seama cand copiaza si cu ce si ca unele lucruri ii se par absolut normale.

La mine e complicat adica daca eu folosesc un titlu pe care acea persoana l-a folosit candva deja gata o copiez pe ea. In primul rand trebuie sa te gandesti la multe si sa iei multe lucruri in calcul cum ar fi:
* Nu tu ai inventat acel cuvant deci de vreme ce e public este pentru toata lumea si deci prin urmare il poti folosi si tu.
* Nu acuza acea persoana fara a sti despre ce e vorba. Poate ca foloseste acel cuvant/expresie cu alt sens sau poate ca se refera la altceva.
* Nu te crede tu stapana pe acea expresie/cuvant si nu trai cu ideea ca numai tu il poti folosi[in cazul ei aceasta este tot o parte a acelei crize de personalitate, adica ea vrea sa fie speciala si sa iasa in evidenta prin acea expresie si nu accepta ca prin ea sa devi si tu "speciala" sau sa iesi in evidenta. Ea tine neaparat sa isi formeze o oarecare personalitate in care acea expresie o face pe ea diferita si nu accepta sa stie ca folosind-o si altcineva nu mai e diferita]

Ganedeste-te mai bine cum ar fi sa fi in locul acelei persoane. Chiar ce ar fi daca ea s-ar gandi cum ar fi sa fie in locul meu, mai mult ca sigur as primi o astfel de replica "pai vezi tu eu nu as ajunge ca tine" totusi te-as ruga daca citesti asta sa te pui putin in locul meu [asta valabil pentru toate persoanele care trec pe aici]. Gandeste-te cum ar fi sa fi obligat sa ai grija mereu la ce zici sa ai grija la ce expresii folosesti si mai mult decat atat sa ai grija ce zici ca nu cumva "x" persoana sa iti sara in cap cu asta. Chiar v-as ruga pe toti care treceti pe aici sa va puneti doar putin in locul meu.

In legatura cu asta daca cumva fata aia sau altcineva care e curios de ceva trece pe aici si citeste acest post ma poate intreba orice, adica ma rog mai bine asa decat afirmatii facute doar asa fara sa ai habar despre acel lucru.
Ermh...deja am scris foarte mult si cred ca ar trebui sa inchei aici...daca aveti ceva de intrebat ma puteti intreba pe messeneger sau chiar prin comentariile lasate aici la post.
Bye Bye




0 comentarii:

コメントを投稿