2009年6月22日月曜日

Happy Birthday Manabu-chan ^^

[Mood]~ happy and hyper
[Music]~ ScReW-Gather Roses
[Internet]~ Defectuve Tragedy, Aoi's Blog, Yume's Blog, Otaku Generation, ScReW Website
[Messenger] ~ onee-chan
[Phrase] ~ "Happy Birthday Manabu-chan "

Ermh....yeah chiar daca ai e nuami 22 oricum am postat asata deja pentru ca acolo este 23 xDD.
Oricum daca nu postam acum mai mult ca sigur uitam >>'''' bine macar ca mi-am amintit la timp sa postez ai aici si sa ii trimit fanmail-u ^^ sper sa il citeasca xD
Fan-mail'ul a fost akwaii i-am scris o gramada de chestii pe acolo si am umplut cam o jumatate de pagina xDD ooricum sper sa nu fi scris degeaba xDD i-am facut si un cadou care mie una imi place xD
Well ^^ altceva nu cred ca mai am de scris...poate ca va pune desenul meu pe blog ^^ daca nu nu e nici o problema xDD oricum e bine
That's all ^^ cred ca inchid acum pentru ca nu merg blog-urile lor si ma enerveaza la culme ^^
bey bye
Good night
See ya tomorrow

0 comentarii:

コメントを投稿