2009年6月18日木曜日

Seven~



Hello~
Well facand azi cautarile mele enorm de lungi pe net am dat de o noua formatie numita "Seven".
Cea ce mi-a atras atentia asupra ei a fost de fapt un membru~ Sana care era si in a doua-a formatie a lui Aoi numita "MASK" citind mai multe despre aceasta formatie am vazut ca 3 dintre ai au fost membrii aceleiasi formatii "MASK"
Mi s-a parut interesanta formatia asa ca am zis sa caut cate ceva despre ea pe net insa din pacate mai nimic....cu greu dupa lungi cautari am dat de website-ul lor.
Formatia a fost formata in data de 28 mai a acestui an si asta ma bucura foarte mult ca este o formatie noua si am descoperit-o inca de la inceput xDD.
Primul lor single va aparea in 9 septembrie acest an si eu una abia astept sa ascult ceva melodii de la ei si presimt inca de pe acum ca formatia va deveni una din preferatele mele si abia astept sa vad cum suna melodiile lor [avand in vedere ca cele de la MASK imi placeau mult ma gandesc ca vor pastra cate ceva din continut si din stil si aici asa ca mai mult ca sigur for fi melodii kawaii~]
Membrii sunt:
Vocal: Kira
Guitar: Sana (ex. MASK)
Guitar: Michiru (ex.MASK, Kiteru!BAND)
Drums: Kazutake (ex.MASK, Guy’s Family)

Kira mi se pare foarte kawaii ^^ adica nu stiu imi da o stare foarte ciudata iar despre Sana este kawaii, de el imi placea si la MASK dar si aici ^^
Oricum eu le urez succes si sper sa se descurce bine xDD sa dureze formatia cat de mult se poate ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bye Bye ~

0 comentarii:

コメントを投稿