2009年6月22日月曜日

Happy Birthday xD 4ge


Ermh....hello again
Stiu ca a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat insa nu am avut prea mult timp >>'''
Am stat si am vorbit mult cu onee-chan despre planul nostru malefic in care fugim amandoua in Japonia xDD
Vreau sa il vad pe Aoi si ea pe Byou xDD
Ma rog...altceva nimic kawaii cred ca miercuri vin acasa deci asta inseamna adio internet ana anul viitor >>'''
Oricum sper sa ma lase pentru ca vreu sa vorbesc cu onee-chan ^^ si sa continuam planul malefic.
Azi am fost afara si am mancat cirese au fost kawaii de bune >>'' si am fost in cimitir si incepe sa imi placa acolo.
Am auzit o poveste kawaii
"Era vorba despre o fata de varsta mea nascuta in 1793 in 3 mai fix ziua in care m-am nascut eusi a murit in 1809 decembrie 25.
Se zice ca fata aceea a fost omorata fix in casa cre era inainte in locul in care stau eu acum [sta matusa mea acolo] si azi am mers la momantul ei si a fost kawaii....ma simteam bine acolo xDd fata era foarte kawaii ><>
A fost ciudat >>''''' dar kawaii "

Ermh...altceva nimic nou xD
a da sa nu uit Happy Birthday 4ge xD
Have a nice day ^^
Bye Bye


0 comentarii:

コメントを投稿