2009年6月19日金曜日

Cynical Biscuit

Ermh da da....cautam ceva pe net cu Aoi si am descoperit o poza cu vechea lui formatie. Bwhaa este asa kawaii xD si numele formatiei imi placea mult "Cynica Biscuit" suna foarte kawaii cel putin pentru mine [cred ca si din cauza faptului ca imi place Aoi si orice foloseste el este kawaii].
Inca ma gandesc cam de la ce varsta canta pentru ca deja Ayabie este a 6-a lui formatie [cred ca s-a apucat repede de asta xD]
Sa revenim...
Deci cum spuneam formatia nu a tinut multa vreme din motive necunoscute inca, stim doar ca au avut doar 2 melodii:
1. Hisou Anemone
2.悲愴アネモネ
Cat despre melodii imi place foarte mult Hisou Anemone care e foarte kawaii plus ca in ea vocea lui Aoi suna foarte bine si foarte natural. Iar versurile sunt de-a dreptul kawaii [le-am pus in postul anterior xD]
Despre cealalta melodie nu am ce sa zic insa imi place si ea cat de cat suna destul de bine insa nu am ascultat-o prea mult.
Line-Up
Vocal: Aoi (ex. Mayphia → La Vi-sage → Shedde → Cynical Biscuit → MASK → now-Ayabie)
Guitar: Tsubasa 翼 (now in 176Biz as Toki)
Guitar: 未波 (now in Moran as Zill)
Bass: 凌
Drums: 宗次郎

Despre formatie cam asta e tot dar ca sa nu uit si ca de fiecare data membrul meu preferat a ramas Aoi dar trebuie sa zic ca si Tsubasa este kawaii (si acum la 176Biz cu numele Toki e kawaii xD)

0 comentarii:

コメントを投稿