2009年6月16日火曜日

♫Clockwork March♫

Mood: affraid
Music: Ayabie-Aitakute
Messenger: onee-chan
Internet: Defective-Tragedy
" It would be ok to laugh to amusing things
Am I perfect?"

Ermh...stiti ca v-am amintit ceva despre "intamplarea" mea si despre talentul meu de a atrage chestii stupide asupra mea si mai ales foarte ciudate. Sa incepem deci cu inceputul.
Duminica a venit Mina si nu am prea avut ce face asa ca ne-am zis sa iesim putin pe afara sa vedem ce mai e nou si cu ocazia asta sa merg si eu pe la scoala sa vad daca nu cumva mi-a modificat media la fizica o.o'' ma rog.
Am tercut pe la noi pe la cetate si am urcat scarile ca sa intram cand am mers mai in fata era o biserica care avea usile deschise si ne-am uitat inauntru, era foarte kawaii pentru ca nu era nici macar o icoana acolo numai niste chestii ca niste banci si o orga mare chiar in fata. Minei i-a placut asa ca am zis ca nu ne costa nimic daca intram sa aruncam o privire mai ales ca nu vroiam sa facem nimic rau. Am stat ce a stat pe o banca ca aia pana cand m-am ridicat sa mai arunc o privirepe acolo pentru ca ceva stralucitor mi-a atras atentie....am gasit usa care duce spre locul unde se pun lumanari si am chemat-o si pe Mina sa intram ca daca tot eram pe acolo am putea pune o lumanare....
Am stat in jur de 10-15 minute pentru ca in geanta Mina nu aveam nimic cu care sa aprinda lumanarile si se zice ca daca aprinzi de la cineva sau de la o lumanare existenta vei avea ghinion sau ceva in acest gen. Ma rog a trecut timpul am mai stat ce am mai stat pe acolo dupa ce am aprins lumanarile si am urcat sus apoi cat ce sa vezi...usile erau incuiate si eu impreuna cu Mina prizoniere acolo...
Mina incepuse sa planga si mi-a fost mila de ea chiar nu stiu de ce dar si mie imi era frica deoarece nu aveam cum sa plecam de acolo si era deja ora 19.
Neavand ce face ne-am asezat peo banca in speranta ca cineva va veni inainte de plecare si va verifica daca totul e ok iar apoi va pleca....insa nu a fost asa am stat pana pe la ora 21 si nimic...deja ma agitam din ce in ce mai tare si incepea sa imi fie somn asa ca am hotarat cu Mina sa dormim pentru ca altceva nu avea oricum de facut.Asa ca ne-am culcat in asteptarea zile urmatoare.
Peste noapte insa mai exact pe la ora 23 am avut un vis sa zic asa dar nici eu nu stiu ce era.
"Se facea ca eu eram in biserica aceea si m-am trezit deoarece mi-am scapat telefonul pe jos....apoi luand telefonul era aprinsa o lumina rosie puternica si un sunte de orga se auzea din fata chiar daca nimeni nu era acolo sa cante la ea....apoi arunc o privire prin acel loc si vad o fata imbracata in alb cam stearsa cu parul blond, lung si lasat peste umeri cu o fata exagerat de alba si niste ochi de un albastru foarte puternic. Ma indrept spre ea dar cand sa mai am putin de mers ma impiediuc si cad la pamant,atunci ea vine si se uita la mine strigant ceva...nu am intels exact ce dar a strigat ceva si la scurt timp din camera in care am aprins lumanarea a venit un baiat interesant nu stiu de ce dar imi parea asemenator cu Gil [Pandora Hearts] care o striga pe fata Aida. Se opri in fata mea si se uita la mine apoi se intorsese spre fata si ii spuse ceva ce eu nu intelegeam. Baiatul era foarte interesant dar avea o piele foarte alba si foarte ciudata in jurul celor 2 aratari se afla ceva straniu....am stat si l-eam privit indelung apoi baiatul mi-a adus un trandafir negru si a zis ca ne vom mai vedea si alta data apoi a disparut impreuna cu fata. "
M-am terzit speriata si aveam in mana un trandafie negru si telefonul niste urme de zgarieturi pe el foarte ciudate incat m-am speriat si l-am aruncat din mana.M-amuitat la ceas si era ora 6 dimineata asa ca m-am dus inapoilanga Mina (ciudat este ca m-am trezit pe jos in locul in care ma impiedicasem)
M-a trezit apoi Minala 12 cand erau o gramada deoameni acolo care se uitau la mine sila floareadinmanamea zicand intre ei "- Oare a aparut din nou? " cea ce nu inteleg eu este faptul ca ce ar putea aparea sau poate era leagt de micul meu vis."
Cert e ca ceva ciudat este la mijloc si nu voi avea liniste pana nu aflu ce anume...dar pe moment sa traiesc cu gandul sau cu impresia ca a fost un vis chiar daca stiu undeva in mine ca nu e asa.
Ca sa nu fie destul am vorbit cu Mina despre asta si ea a avut acelasi vis cea ce ma face sa cred ca nu a fost tocmai un vis.
Azi dimineata am mers cu matusa mea si cu Mina acolo dupa ce am fost la cumparaturi din camera cu lumanari aud pe cineva cum striga "Aida" si am senzatia ca e acel baiat >>''' si vad umbre negre in locul in care m-am impiedicat la fel si Mina...insa matusa mea nu aude si nici nu vede in schimb simte ceva ca o stare de frig.
E foarte ciudat stiu >>'' well cam asta e pe larg....daca mai apare ceva nou revin

0 comentarii:

コメントを投稿