2009年6月16日火曜日

Hello xD

Mood:happy (now o.o')
Music: Ayabie-Master Piece
Internet: Defective Tragedy/Aoi's Blog
Eat/Drink: nothing
" To little to late "

ermh....hello
Stiu stiu a trecut o infinitate de cand nu am mai fost pe aici si nu am mai scris ceva. Adevarul e ca sunt cam pedepsita sa zic asa...adica ma rog nu am voie la calculator si nici MP-3-ul nu mai e la mine...si toate astea din cauza uenei materii stupide intitulate "fizica" umh...urasc materia asta si amavut straluicita medie de 7 >>'''' asa ca sunt pedepsita toata vara fara calculator si MP-3 din cate am inteles.
Astazi am mers la o prietena...de fapt ieri am mers dar ma rog si mai bine zis a venit ea la mine...am avut noroc cu laptop-ul ei si acum pot posta stau cat de cat pe blog/forumuri etc... insa numai pana la sfarsitul lunii pentru ca atunci ea pleaca acasa ^^
Ma bucur ca am ajuns azi dimineata acasa intreaga si fara nici o urma >>''' bine aproape fara nici o urma..
Ermh...acum cand nu am calculator gasesc 100ooo.... de lucruri kawaii de facut pe el. Cel mai mult imi e dor de Aoi....huh...se vede ca tin mult la el de cand am fost "pedepsita" in fiecare seara il visez (ooo...si e asa kawaii *hugs onii-chan*). Noroc cu telefonul ca il pot asculta...daca nu ar fi el as muri incercand sa il ascult din nou ^^ Aoi is love for me....
Ma bucur ca s-a terminat scoala si am sacpat de colegi mei si de comenatiile lor stupide despre j-rock si Aoi desigur...oricum orice ar face respectul,admiratia si de altfel dragostea mea pentru aceasta fiinta nu va disparea niciodata.
Am mai zis eu ca urasc bisericile? a daca nu am mai zis o zic acum >>''
Ma duc sa fac ceva de mancare pentru ca mai mult ca sigur el va veni abia mai tarziu si nu astept dupa el...cred ca voi manca chestia facuta de Aoi ^^ abia astept sa vad cum e pentru ca personal chiar mor de foame acum ^^
Bye Bye....
See ya later

0 comentarii:

コメントを投稿