2009年6月16日火曜日

『Liliac of Damnation』


Mood: dunno
Music: the Gazette-Without a Trace
Messenger: onee-chan
Internet: Defective-Tragedy/Aoi's Blog/Otaku Generation/Anime-Soul
Eat/Drink: tea and strawberry ^^
"No more sorrow
I've paid for your mistakes
Your time is borrowed
Your time has come to be replaced
I see pain
I see need
I see liars and thieves"

Ermh....hello all again
Nu stiu cem-a apucat dar scriu foarte mult pe blog astazi...cred ca si din cauza faptului ca nu voi mai scrie din nou poate mult timp. Astazi nimic nou de la el si mi-e teama sa nu se fi intamplat ceva cu el dar din cate vad nu e nici o problema poate e doar ocupat.
Mi-e dor de Aoi nu stiu ce am dar imi e din ce in ce mai dor de el....cred ca anul acesta daca am noroc il voi vedea pentru ca intentionez sa mergla un concert chiar si numai pentru a-l vedea. Sunt multe lcururi pe care vreau sa le fac vara asta cum ar fi:
※ Concerte
※ Cursurile mele de toate prostiile (lectii de japoneza, de chitara,de desen etc.)
※ Reinceperea unor anime-uri
※ Citirea a cat mai multe carti
※ Manga-uri cat mai multe
※ Excursii in toate locurile care le vreau
Am multe de facut si chiar ma bcuur ca voi avea destul timp sa le fac pe toate avand in vedere ca voi fi singura mai toata vara.
Mina pleaca la sfarsitul lunii si imi pare rau...imi e ca o sora pentru ca o cunosc de cand m-am nascut...a fost mereu acolo si pana pe la 10 ani credeam ca e chiar sora mea insa din pacate nu e asa. Acum 2 ani a plecat la mama ei care este stabilita de cand s-a nascut Mina in Japonia....Acum Mina a venit pana aici ca sa ne vada pe mine pe bunica mea si pe Anee care ne-a crescut pe amandoua de cand eram foarte mici.
Cu onee-chan ne vom juca avioane ceva mai traziu pentru ca am cam uitat sa ma joc >>' sunt cam obosita insa nu am ce face ^^
Ma duc sa beau ceva ca imi e cam sete de ceva vreme incoace.
NyaNya~Bye

0 comentarii:

コメントを投稿